2025 تک 7 فیصد ملازمتیں روبوٹ کے لئے - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 5 جنوری, 2017
0

2025 تک 7 فیصد ملازمتیں روبوٹ کے لئے

بنک واستقبالیہ کا عملہ اورٹیکسی ڈرائیور خطرے میں

robot-front

 

لندن: عضوان الاحمری

        روبورٹ کی ترقی میں تحقیقاتی ادارے امید کر رہے ہیں کہ آنے والے دس سالوں میں امریکہ اور یورپ میں یہ آلات تقریبا 47 فیصد ملازمتوں کو متاثر کریں گے۔ ان تحقیقاتی اداروں کے مطابق بنکاری کی ملازمتوں، ہوٹلوں میں استقبالیہ کے فرائض یہاں تک کہ ٹیکسی ڈرائیونگ کے کاموں کو اس تکنیکی ترقی کے سامنے خطرہ ہے۔

        چوتھا صنعتی انقلاب جو کہ روبوٹ اور مصنوعی ذہانت کا انقلاب ہے اس سے انسان کا حالیہ رہن سہن خطرے میں ہے، جیسے باہمی رابطے کا طریقۂ کار، گفتگو، تعلیم اور اس کے ساتھ ساتھ اصل زندگی ایک مصنوعی زندگی میں بدل جائے گی۔

       آکسفورڈ یونیورسٹی اور "عالمی اقتصادی فورم” سمیت کئی ایک اداروں کی طرف سے ہمہ جہتی وسیع تر تحقیقات کے مطابق ٹیکسی ڈرائیور، بنکاری، فارمیسی اور ہوٹلوں کے استقبالیہ کی ملازمتیں ختم ہونے کے خطرہ سے دوچار ہیں۔

       اسی دوران بعض پیشے محفوظ تر رہیں گے، جیسے کہ طب، موسیقی، وکالت، پرائمری سکولوں میں تدریس وغیرہ، کیونکہ "روبورٹ” کی ان شعبہ جات میں تبدیلی موثر نہیں ہوگی۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>