موصل میں پانچ لاکھ عراقی مشکل حالات سے دوچار اور اقوام متحدہ کا «تباہی» سے خبردار - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 1 دسمبر, 2016
0

موصل میں پانچ لاکھ عراقی مشکل حالات سے دوچار اور اقوام متحدہ کا «تباہی» سے خبردار

شہریوں کو پانی کی شدید قلت کا سامنا
1480514632793551600

موصل کے مشرقی جانب سے بے گھر افراد تنظیم داعش کے خلاف جاری جنگی کارروائیوں کے علاقوں سے دور ہیں۔

 

بغداد – لندن: "الشرق الاوسط”

        شمالی عراق میں موصل شہر کہ جہاں عراقی افواج اور مسلح تنظیم داعش کے مابین جھڑپیں دیکھنے میں آ رہیں ہیں وہاں کے تقریبا پانچ لاکھ باشندوں کو پینے کے پانی سے محرومی اور بجلی غائب ہونے سے "سخت مشکلات” کا سامنا ہے۔

          عراق میں اقوام متحدہ کے تحت انسانی ہمدردی کی کارروائیوں کی کوآرڈینیٹر”لیز گرینڈ” کا کہنا ہے کہ "تقریبا پانچ لاکھ شہری جو روزانہ خوراک کے حصول میں مشکلات سے دوچار ہیں وہ اب پینے کے پانی سے محروم ہو رہے ہیں”۔ لیز نے فرانسیسی اخباری ایجینسی کو مزید بتایا کہ اس کمی سے شہر میں موجود بچوں، خواتین اور خاندانوں پر تباہ کن اثرات مرتب ہونگے۔

        عراق کے دوسرے بڑے شہر موصل میں جاری جھڑپوں کی وجہ سے پینے کے پانی کی مواصلاتی لائن کو نقصان پہنچا۔

         دوسری جانب، کل اقوام متحدہ نے مشرقی موصل میں انسانی صورت حال پر پھر خبردار کیا ہے۔ اقوام متحدہ کے انسانی امور کے رابطہ دفتر نے کہا کہ: فرنٹ لائن کے قریب مشرقی موصل شہر کی صورت حال سے شہریوں کو ابھی تک خطرات درپیش ہیں اور مارٹر گولوں کی بمباری اور فائرنگ سے ابھی تک جانیں جا رہی ہیں”۔ انہوں نے مزید کہا کہ "شہر سے خوراک اور پانی کے محدود ذخائر کے ساتھ غذائی قلت کے بارے میں پریشان کن اطلاعات مل رہی ہیں”۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

متعلقہ عنوانات‬:, ,
شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>