خادم حرمین کی کویت کی زیارت مضبوط اور تاریخی تعلقات کی نشانی ہے - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعہ, 9 دسمبر, 2016
0

خادم حرمین کی کویت کی زیارت مضبوط اور تاریخی تعلقات کی نشانی ہے

نجی شعبے کے فنڈ کے ذریعے دونوں ملکوں کے مابین پل کی تعمیر پر سعودی – بحرینی سمجھوتہ
1481223819111001500

کل کویت میں شاہ سلمان بن عبد العزیز اور امیر کویت شیخ صباح الاحمد الصباح سرکاری استقبال کی تقریب کے دوران (تصویر: بندر الجلعود)

کویت: "الشرق الاوسط”

        کویت نے اپنے عظیم مہمان خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز کا پرجوش خیر مقدم کیا۔ انہیں امیر شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح نے اپنے ملک کے سب سے بڑے سرکاری اعزاز "قلادة مبارك الكبير” سے نوازا۔ اس دوران دونوں رہنماؤں نے سعودی عرب اور کویت کے مابین برادرانہ تاریخی تعلقات اور مشرق وسطی کی صورت حال پر غور وخوض کیا۔

       خادم حرمین شریفین چار ملکی خلیجی دورہ کے اختتام پر شیڈول کے مطابق کویت کے سرکاری دورہ پر پہنچے تو انٹرنیشنل ایئر پورٹ کے شاہی ہال میں کویت کے امیر شیخ صباح الاحمد الصباح،  ولی عہد شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح اور بڑے بڑے عہدہ داران نے ان کا خیر مقدم کیا۔

      کویت کے امیر نے یقین دہانی کی کہ شاہ سلمان کے اس دورہ سے ” دونوں رہنماؤں اور عوام کے مابین تاریخی اعتبار سے مضبوط اور اچھے برادرانہ تعلقات واضح ہوتے ہیں”۔ انہوں نے شاہ سلمان کے دور حکومت میں سعودی عرب میں ہونے والی کامیابیوں کی تعریف کی، جن کی وجہ سےعلاقائی اور بین الاقوامی سطح پر سعودی عرب کی حیثیت اور شان وشوکت میں اضافہ ہوا ہے۔

       امیر شیخ صباح الاحمد نے  تمام اہم شعبۂ جات میں زبردست ترقی اور نمایاں کامیابیوں کے حصول کے ساتھ ساتھ عرب خلیجی تعاون کونسل کی سرگرمیوں کے فروغ میں شاہ سلمان کے کردار کو سراہا۔

 

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>