"امریکی مرکزی بنک" کا شرح سود میں اضافہ اور تیل وسونے کی قیمتوں میں کمی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 15 دسمبر, 2016
0

"امریکی مرکزی بنک” کا شرح سود میں اضافہ اور تیل وسونے کی قیمتوں میں کمی

news-141216-c

 

لندن: "الشرق الاوسط”

      امریکی مرکزی بنک نے کل بروز بدھ اعلان کیا ہے کہ اس کی کلیدی شرح سود ایک چوتھائی پوائنٹ کے تناسب سے بلند ہوئی ہے، اسی طرح بنکوں میں 50٫0 سے 75٫0 فیصد کے مابین شرح سود کے لئے کاروباری مارکیٹ میں بہتری کی وجہ سے زر کی مارکیٹ میں بھی بہتری کی امید کی گئی۔ یہ 10 سالوں میں اپنی نوعیت کا دوسری بار اضافہ ہے اور ڈونالڈ ٹرامپ کے منتخب ہونے کے بعد پہلی بار ایسا ہوا ہے۔

     امریکی مرکزی بنک کی جانب سے جاری بیان میں وضاحت کی گئی ہے کہ "موجودہ حالات اور متوقع کاروباری مارکیٹ اور افراط زر کے پیش نظر مالیاتی کمیٹی نے فیڈرل کیپیٹل کے شرح سود میں اضافہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے”، بار دیگر یاد رہے کہ مانیٹرنگ پالیسی لچکدار رہے گی اور مستقبل میں اضافے بتدریج ہوں گے۔

     امریکی مرکزی بنک کے اعلان کے فوری بعد ڈالر کے اضافہ کے ساتھ تیل کی قیمتوں میں 3 فیصد سے زائد کی کمی واقع ہوئی، اسی طرح سابقہ 10 ماہ سے زائد عرصہ کے دوران سونا بھی اپنی کم ترین سطح تک گر گیا.

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

متعلقہ عنوانات‬:, , ,
شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>