آزاد پارٹی مراکشی حکومت سے الگ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 3 جنوری, 2017
0

آزاد پارٹی مراکشی حکومت سے الگ

ابن كيران کی اکثریت کے بارے میں دو پیشکش
1483386100024394000

مراکشی تحریک انصاف و ترقی کے حامی العرایش میں تحریک کے اجلاس سے قبل نئی حکومت کی تشکیل کے لئے احتجاج کر رہے ہیں (غیتی)

 

لندن: حاتم البطيوی – دار البيضاء: حسن مقنع

           مراکش کی متوقع حکومت میں آزاد پارٹی کی حیثیت غیر اہم ہوتی جا رہی ہے، گذشتہ ہفتے پارٹی کی نیشنل کونسل کے فیصلہ کے بعد کہ خواہ پارٹی حکومت میں حصہ لے یا نہ لے وہ مقررہ حکومت کے صدر عبد الالہ ابن کیران کی حمایت کرے گی، "الشرق الاوسط” کو بتایا گیا کہ آج ابن کیران تحریک انصاف و ترقی کے مرکزی دفتر میں حکومتی اکثریت کے لئے دو طریقۂ کار پیش کریں گے۔

           پہلے طریقۂ کار کے مطابق تحریک انصاف و ترقی کی (125 نشستیں)، آزاد امیدواروں کی قومی جماعت کی(37 نشستیں)، اور ترقی وسوشلزم کی (12 نشستیں) ہیں۔ پارلیمنٹ کی کل 174نشستیں ہیں جبکہ 46 نشستیں آزاد پارٹی کی ہیں اس طرح کل 220 نشستوں سے پارلیمنٹ تشکیل پائے گی۔

          جبکہ دوسرے طریقۂ کار میں مندرجہ بالا تینوں پارٹیوں کے علاوہ عوامی موومنٹ پارٹی کی (27 نشستوں) کے ساتھ کل ملا کر حکومتی اکثریتی نشستوں کی تعداد پارلیمنٹ کی کل 395 نشستوں میں سے 247 ہوتی ہیں۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>