4 یمنی گوانتانامو سے سعودی عرب منتقل - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعہ, 6 جنوری, 2017
0

4 یمنی گوانتانامو سے سعودی عرب منتقل

4

کل ریاض ایئر پورٹ پر رہا کردہ عبداللہ شلبی اپنی والدہ کے قدم چومنے کے بعد ان کو ہدیہ کے طور پر ایک تسبیح پیش کرتا ہوا

ریاض: عبد الہادی حبتور

        کل گوانتانامو کے جیل سے رہا کردہ چار یمنی قیدی یمن کے صدر عبد ربہ منصور ہادی کی درخواست پر خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز کی میزبانی میں ریاض پہنچے۔

        سعودی وزارت داخلہ کے سیکورٹی کے ترجمان میجر جنرل منصور الترکی نے ایک بیان میں کہا کہ چاروں قیدیوں کے اہل خانہ سعودی عرب میں رہ رہے ہیں۔ انہوں نے ا س امر کی طرف اشارہ کیا کہ ان کے خاندان والوں نے یمن کی صورت حالات کو مد نظر رکھتے ہویے سعودی عرب میں اپنی میزبانی کی درخواست دی تھی۔

        سیکورٹی کے ترجمان نے اس بات کی بھی تصدیق کی ہے کہ ان کے سعودیہ عرب پہنچنے اور تمام سہولیات فراہم کئے جانے کی اطلاع ان کے والدین کو دے دی گئی ہے۔ انہوں نے مزید اس بات کی بھی وضاحت کی کہ وہ سعودی عرب کے قوانین و ضوابط کے ماتحت رہیں گے جن کی بنیاد پر وہ شہزادہ محمد بن نائف سینٹر کے نصیحت ونگرانی پر مبنی پروگرام سے استفادہ کرتے رہیں گے۔

        سعودی عرب نے اپریل 2016 میں کیوبا میں واقع امریکی جیل سے رہا نو قیدیوں کی بھی میزبانی کی تھی کیونکہ ان کے والدین نے یمنی صدر سے سعودیہ عرب میں میزبانی کی درخواست کی تھی لہذا یمنی صدر کے کہنے پر خادم حرمین شریفین نے ان کی مہمان نوازی کے احکامات جاری کئے تھے۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>