موصل میں عراقی افواج دجلہ کے کنارے پہنچ چکی ہیں - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 9 جنوری, 2017
0

موصل میں عراقی افواج دجلہ کے کنارے پہنچ چکی ہیں

e67ie7iei7eie7r6ie6ie76ie76i

کل موصل میں بائیں جانب زہور محلہ میں مسلح "داعش” اور عراقی افواج کے مابین جھڑپوں کے دوران شہری بھاگ رہے ہیں (رویٹرز)

 

موصل -­ اربيل: "الشرق الاوسط”

      کل تقریبا 12 ہفتوں سے تنظیم داعش کے ساتھ جاری جھڑپوں کے بعد عراقی افواج موصل میں دریائے دجلہ کے مشرقی کنارے پہنچی ہیں، جیسا کہ فوجی ذمہ داران نے یقین دہانی کی ہے۔

      انسداد دہشت گردی ادارے کے ترجمان صباح نعمان نے "رویٹرز” ایجنسی کو بتایا کہ افواج نے دریا پر بنے پل تک راستہ بنایا جس میں لڑائی کے دوران پل کو نقصان پہنچا۔ جبکہ ابھی تک عراقی افواج شہر کے ان مشرقی علاقوں میں داخل ہوئی ہے جنہیں دریا تقسیم کرتا ہے۔

      اسی ضمن میں کل صبح لیفٹیننٹ جنرل عبد الوہاب الساعدی نے بلدیات اور سکر نامی دونوں علاقوں کی طرف انسداد دہشت گرد فورسز کی پیش قدمی کا اعلان کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پیش قدمی کے دوران تنظیم داعش نے آثار قدیمہ کی پہاڑی پر سے فوج کا مقابلہ کرنے کی کوشش کی۔ الساعدی نے مزید بتایا کہ عراقی افواج اور ریاست ہائے متحدہ امریکہ کی قیادت میں اتحادی جنگی طیاروں نے تنظیم داعش کے جنگجوؤں سے نمٹا جو فائرنگ کرنے کے لئے پہاڑی پر چڑھ گئے تھے۔ انہوں نے کہا اس دوران تشدد پسندوں کے درجنوں افراد ہلاک ہوگئے۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>