بغداد: مشرقی موصل میں "داعش" کا خاتمہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 24 جنوری, 2017
0

بغداد: مشرقی موصل میں "داعش” کا خاتمہ

منگل 26 ربيع الثانی 1438 ہجری- 24 جنوری 2017 ء شمارہ نمبر [13937]
4

کل موصل کے بائیں جانب کے شمالی علاقے میں واقع عرب بستی میں جنگ سے شہری فرار اختیار کرتے ہوئے

بغداد- موصل: "الشرق الاوسط”

        تنظیم داعش کو بھگا دینے کے بعد کل مکمل طور پر شہر موصل کے بائیں جانب کی آزادی کا اعلان کردیا گیا ہے۔ عراقی وزارت دفاع نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اب صرف مسلح افواج کے چیف کمانڈر وزیر اعظم حیدر العبادی کی طرف سے شہر کے مشرقی حصے کی آزادی کے سلسلہ میں سرکاری اعلان کرنا رہ گیا ہے۔

        وزارت دفاع نے مزید کہا کہ مسلح افواج نے دشمن کو زبردست جانی اور مالی نقصان پہنچایا ہے۔ اب فوج کنٹینرز اور دھماکہ خیز مواد کو ہٹانے، عمارتوں اور گھروں کی صفائی کرنے، سڑکوں کو کھولنے، زمین کو بحال کرنے میں یشغول ہے۔ اسی طرح خلاف ورزیوں کی روک تھام اور دہشت گردی کے مواقع ختم کرنے کے لئے فوج کو تعینات کیا جا رہا ہے اور "داعش” مسلح افواج کے ہاتھوں حالیہ نقصانات کے بعد خاتمے اور زوال کی حالت میں ہے۔

        "اے نینوی آرہے ہیں” نامی آپریشن کے رہنماؤں کے اعلان کے چند گھنٹے بعد وزارت دفاع نے بیان کیا کہ موصل کے بائیں کنارے پر واقع "رشیدیہ” نامی علاقے پر حملہ کر دیاگیا ہے یاد رہے کہ یہ علاقہ "داعش” کا آخری مضبوط قلعہ تھا۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>