ٹرمپ کے وعدوں کی تکمیل اور سات اسلامی ملکوں کے شہریوں کا داخلہ ممنوع - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: اتوار, 29 جنوری, 2017
0

ٹرمپ کے وعدوں کی تکمیل اور سات اسلامی ملکوں کے شہریوں کا داخلہ ممنوع

1

صدر ڈونالڈ ٹرمپ وائٹ ہاؤس کے کارکنان کے درمیان فون کے ذریعہ روس کے صدر ولادی مئر پوٹین سے کل بات کرتے ہوئے

واشنگٹن ­ لندن: "الشرق الاوسط”

        پرسو امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے امریکہ میں سات اسلامی ملکوں کے شہریوں کے داخلہ پر گئی پابندی کی وجہ سے سفر کے سلسلہ میں افرا تفری مچی ہوئی ہے اور اسی طرح قانونی مقدموں اور بین الاقوامی تنقیدوں کا سامنا ہے۔

       ٹرمپ نے ریاستہائے متحدہ امریکہ میں پناہ گزینوں کے داخلہ کی اجازت کو چار مہینوں کے لئے معلق کر دیا ہے اور شام، عراق، یمن، سوڈان، لیبیا، صومالیہ اور ایران سے آنے والے لوگوں کی زیارت کو وقتی طور پر منع کر دیا ہے اور یہ کہا ہے کہ اس لائحہ عمل کے ذریعہ دہشت گردانہ حملوں سے امریکہ کے باشندوں کی حفاظت کرنے میں مدد ملے گی۔

        روئٹر ایجنسی نے بتایا ہے کہ نیو یارک میں نقل مکانی کے مسائل کے امریکی وکیلوں نے اس قانوں کو پاس نہ کئے جانے کی کوشش کی ہے اور کہا ہے کہ اس فیصلہ کی وجہ سے بہت سارے لوگوں کو غیر قانونی طور پر امریکی ایئر پورٹ پر روک لیا گیا ہے۔

       اس انتظامی حکم کی وجہ سے مشرق وسطی اور شمالی افریقہ کے مسافروں کے درمیان غصہ کی لہر پائی جا رہی ہے جبکہ وائٹ ہاؤس نے پرزور انداز میں کہا ہے کہ یہ فیصلہ قومی سلامتی کی وجہ سے لیا گیا ہے اور ان مسافروں نے کہا ہے کہ یہ فیصلہ ایک انوکھا اور ذلت آمیز ہے ۔

       اسی طرح اس فیصلہ کی وجہ سے ریاستہائے متحدہ امریکہ کے ہمنوا مغرب، امریکہ کی عربی جماعتوں اور حقوق انسان کی تنظیموں کی طرف سے زبردست تنقید کیا گیا ہے۔ اس سلسلہ میں فرانس کے صدر فرنسو ہولانڈ نے امریکہ کی ان کاروائیوں اور خاص طور پر یورپ یونین کے سلسلہ میں ٹرمپ کے بیانات کی سخت مذمت کی ہے اور ایک پرعزم یورپی جواب کی دعوت دی ہے۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>