حوثی کشتیوں کا بحری جہاز پر حملہ اور اتحادیوں کا دو سعودی افراد کی شہادت کا اعلان - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 31 جنوری, 2017
0

حوثی کشتیوں کا بحری جہاز پر حملہ اور اتحادیوں کا دو سعودی افراد کی شہادت کا اعلان

حوثیوں کے لئے "صومالی داعش” کے ذریعے ایرانی ہتھیار: اقوام متحدہ کی رپورٹ
منگل­ 4 جمادى الأولى 1438 ہجری­ 31 جنوری 2017 ء شمارہ: (13944)
1485787880059838200

یمن کی طرف جاتے ہوئے ہتھیاروں سے بھرا ایرانی بحری جہاز جسے سعودی بحریہ نے اپنے قبضے میں لے لیا ("الشرق الأوسط”)

نيویارک: جوردن دقامسہ

     کل یمن میں قانونی حکومت کے حمایتی اتحادی قیادت نے اعلان کیا ہے کہ "الحدیدہ” بندرگاہ کے مغربی جانب گشت کے دوران سعودی بحری جہاز پر حوثی ملیشیاؤں کی 3 خود کش کشتیوں نے دہشت گردانہ حملہ کیا، جس کے نتیجے میں جہاز پر سوار دو افراد "شہید” اور دیگر 3 افراد زخمی ہوگئے، جن کی حالت اب بہتر ہے۔ حملہ کے بعد سعودی فضائیہ اور اتحادی افواج کے بحری جہازوں نے مفرور کشتیوں کا پیچھا کیا اور ان کے خلاف کاروائی کی۔

      دوسری جانب اقوام متحدہ کی رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ ایران نے "صومالیہ کی داعش” کے تعاون سے یمنی حوثیوں کو ہتھیار سمگل کئے ہیں۔

      "الشرق الاوسط” کی اطلاعاتی رپورٹ کے مطابق ہتھیاروں کی 5 ترسیلوں کو خطے میں کام کرنے والی آسٹریلیا، فرانس اور امریکی نیوی نے پکڑا، جبکہ اس کے ساتھ ساتھ دو بحری جہاز سعودیہ کی نیوی کی طرف سے روکے گئے۔ ان جہازوں کے راستوں پر کی گئی تحقیق سے واضح ہوا کہ ان کی حتمی منزل یمن تھی۔ رابطوں سے ظاہر ہوا کہ گرفتار کئے گئے عملے کے افراد مسلسل ایران سے رابطہ میں تھے، اس کے علاوہ ہتھیاروں کے مشہور صومالی تاجر اور بحری قزاق محمود یوسف اور صومالیہ میں تنظیم داعش کے لیڈر عبد القادر مومن سے بھی رابطہ میں تھے۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>