کینیڈا کی "مسجد میں قتل عام" کرنے کا والے پر 11 الزامات - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 1 فروری, 2017
0

کینیڈا کی "مسجد میں قتل عام” کرنے کا والے پر 11 الزامات

"دہشت گردی” کی لسٹ میں اضافہ پر تحقیقات جاری
ei7e67ie7ie7ir76ir7i

کینیڈا کے علاقے کیوبک میں اسلامی مرکز پر حملہ کرنے والا واحد مشتبہ شخص الیگزینڈر بیسونیٹ پرسوں کینیڈین عدالت کے سامنے (ا۔ب)

کیوبک (کینیڈا): "الشرق الاوسط”

      کینیڈا کی حکومت نے کیوبک شہر کی "مسجد میں قتل عام” کرنے والے یونیورسٹی کے طالب علم کینیڈین فرانسیسی نوجوان الیگزینڈر بیسونیٹ پر 11 الزامات عائد کئے ہیں۔ اس پر الزام لگایا گیا ہے کہ اس نے 6 نمازیوں کو جان بوجھ کر قتل کیا اور دیگر 5 کے قتل کی کوشش کی جو اس حملے میں زخمی ہو گئے۔

     بیسونٹ جیل کے سفید لباس میں مختصر وقت کے لئے عدالت کے سامنے پیش ہوا۔ استغاثہ کے مطابق ابھی تک اس کیس میں ثبوت مکمل نہیں ہوئے، اور شاید ان جاری تحقیقات سے اس ملزم پر "دہشت گردی اور قومی سلامتی پر سمجھوتہ کے الزامات” ثابت ہو جائیں۔

بدھ 5 جمادى الأولى 1438 ہجری/  01 فروری 2017ء  شمارہ: (13945)

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>