ایران کی طرف سے ٹرمپ کو اپنے میزائل پروگرام پر کابند رہنے کا چیلنج - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: ہفتہ, 11 فروری, 2017
0

ایران کی طرف سے ٹرمپ کو اپنے میزائل پروگرام پر کابند رہنے کا چیلنج

2

تہران میں مظاہرہ کرنے والے ٹرمپ کی کارٹون تصویر اٹھائے ہوئے اور اسی سلسلہ میں کل روحانی اپنی بات پیش کرتے ہوئے

لندن: "الشرق الاوسط”

         کل ایرانی انتظامیہ کے کارکنان نے انقلاب کے اڑتیسویں تقریب کے اجلاسوں میں اپنی گفتگو کا مرکز امریکہ کی نئی انتظامیہ کو بناتے ہوئے میزائل پروگرام کے عمل در آمد پر زور دیا ہے۔ صدر حسن روحانی نے اپنے امریکی ہم منصب ڈونالڈ ٹرمپ کے بارے میں کہا ہے کہ وہ ابھی سیاست میں بچہ ہیں اور آگاہ کرتے ہوئے یہ بھی کہا ہے کہ جو بھی دھمکی کی زبان اختیار کرے گا اس کو اس پر شرمندہ ہونا پڑے گا۔

        روحانی نے دار الحکومت میں امریکہ کے لئے موت کا نعرہ لگاتے ہوئے مظاہرہ کرنے والوں کے سامنے کہا کہ ہم اپنے علاقے اور دنیا میں خاص صورتحال کے ساتھ زندگی گزاریں گے۔ دنیا اور امریکہ میں بچوں کے ہاتھوں میں زمام حکومت ہے۔ یہ تمام لوگ جان لیں کہ ایرانی عوام کے ساتھ ادب اور احترام کے ساتھ گفتگو کرنا ضروری ہے اور ایرانی عوام دھمکیوں کا جواب دینا جانتی ہے اور ہم اس موقعہ سے کہیں گے کہ ایران شیروں کا گوفہ ہے۔

        انہوں نے کل مختلف شہروں میں مظاہرہ میں شرکت کرنے والوں کی بڑی تعداد سے متعلق کہا کہ یہ اسلامی ایران کی طاقت وقوت کی دلیل ہے اور وائٹ ہاؤس میں بیٹھے نئے ذمہ داروں کے جھوٹھوں کا جواب ہے۔ انہوں نے سرکاری مظاہرہ کے آختتام پر پڑھے جانے والے اپنے اختتامی بیان میں اس بات پر زور دیا کہ امریکہ ہمیشہ دشمن اول رہے گا اور اس میں واشنگٹن کی طرف سے جوہری معاہدہ شکنی کی مذمت بھی کی۔ انہوں نے اخیر میں بہادری کے ساتھ مضبوط موقف اور موثر حفاظتی طریقۂ کار اختیار کرنے کی دعوت دی ہے۔

ہفتہ 15 جمادی الاول 1438ہجری – 11 فروری 2017 شمارہ نمبر {13955}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>