روحانی عمان کے دورہ پر اور کویت کشیدگی کو کم کرنے کے لئے مستعد - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 16 فروری, 2017
0

روحانی عمان کے دورہ پر اور کویت کشیدگی کو کم کرنے کے لئے مستعد

2

کل مسقط میں سلطان قابوس صدر روحانی کا استقبال کرتے ہوئے

لندن "الشرق الاوسط”

        ایرانی صدر حسن روحانی نے مسقط اور کویت کی طرف اس خلیجی دورے کے سلسلہ میں کہا ہے کہ یہ دورے خلیجی ملکوں کے ساتھ ہونے والی غلط فہمی کو ختم کرنے کے لئے ہوئے ہیں جبکہ اس سے قبل علاقائی معاملوں میں متضاد نقطۂ نظر کی وجہ سے کشیدگی کافی بڑھ ہو چکی تھی۔

        عمان کے نیوز ایجنسی نے اس بات کا انکشاف کیا ہے کہ روحانی نے اپنے دورے کے آغاز میں عمان کے شاہ سلطان قابوس ابن سعید کے ساتھ مشورہ کیا ہے اور دونوں رہنماؤں نے علاقائی معاملوں اور جوہری معاہدہ کے سلسلہ میں عمان کے کردار کو گفتگو کا موضوع بنایا ہے۔ اس کے علاوہ ان دونوں رہنماؤں نے اس سلسلہ میں بھی گفتگو کی ہے کہ عمان تہران اور خلیجی تعاون کونسل کے ملکوں کے درمیان قربت پیدا کرنے کے لئے متحرک ہوگا۔ دوسری طرف صدر روحانی نے کویت کے امیر شیخ صباح احمد جابر صباح کے ساتھ بھی مذاکرات کئے ہیں۔

        ایران کی سرکاری نیوز ایجنسی نے اطلاع دی ہے کہ روحانی نے تہران سے سفر کرنے سے تھوڑی دیر پہلے اعلان کیا ہے کہ خلیجی تعاون کونسل نے غلط فہمی ختم کرنے اور تعلقات میں اضافہ کرنے کے سلسلہ میں کویت کے ذریعہ ایک پیغام بھیجا ہے اور تہران نے اس پیغام کا استقبال کیا ہے۔

جمعرات 20 جمادی الاول 1438ہجری – 16 فروری 2017 ء شمارہ نمبر {13960}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>