ٹرمپ کی طرف سے فلسطینی واسرائیلی کشمکش کے ایک حل کی تائید - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 16 فروری, 2017
0

ٹرمپ کی طرف سے فلسطینی واسرائیلی کشمکش کے ایک حل کی تائید

4

کل ٹرمپ اور نتن یاہو واشنگٹن میں ایک پریس کانفرنس کے دوران

واشنگٹن: ہبہ قدسی

        امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے زمام حکومت سنبھالنے کے بعد اسرائیلی وزیر اعظم سے اپنی پہلی ملاقات کے ذریعہ بہت سارے سیکورٹی چیلنجوں سے مقابلہ کرنے میں اسرائیل کی مدد کرنے کا وعدہ کیا ہے۔

        ٹرمپ نے اس بات کی طرف اشارہ کیا ہے کہ وہ اسرائیل اور فلسطین کی طرف سے کئے گئے ہر معاہدہ کو قبول کرنے کو تیار ہیں حتی کہ اگر اس میں دونوں ملکوں کے مسائل کے حل نہ ہوں تب بھی وہ اسے قبول کر لیں گے۔

        امریکی صدر نے اسرائیلی وزیر اعظم سے آبادکاری کے مسئلہ میں غور وفکر کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔ اسی طرح انہوں نے فلسطینیوں سے بھی مطالبہ کیا ہے کہ وہ ناپسندیدگی کی کیفیت کو ختم کریں، اسرائیلیوں کے قتل کی سرگرمیوں سے باز آجائیں اور اسرائیل کو ایک اہم اور عظیم ملک کی حیثیت سے قبول کر لیں۔ ٹرمپ اور نتن یاہو میں سے ہر ایک نے واشنگٹن میں ایک بند ملاقات سے قبل پریس کانفرنس میں اشارہ کیا ہے کہ مذاکرات میں دونوں علاقوں کے اتحادیوں کو شریک کرنے کا امکان ہے۔

        دوسری طر ٹرمپ نے پرزور انداز میں کہا ہے کہ وہ ہرگر ایران کو جوہری ہتھیار رکھنے کی اجازت نہیں دیں گے۔

جمعرات 20 جمادی الاول 1438ہجری – 16 فروری 2017 ء شمارہ نمبر {13960}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>