الجبیر ٹیلرسن سے ملاقات کے بعد "پر امید" - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعہ, 17 فروری, 2017
0

الجبیر ٹیلرسن سے ملاقات کے بعد "پر امید”

امریکی حکومت کی ماسکو کو مشروط تعاون کی پیشکش
1487268021595669700

کل جرمنی کے شہر بون میں گروپ بیس کے وزرائے خارجہ اجلاس کے دوران (ا۔ب.ا)

 

كولون: ماجد الخطيب

      سعودی عرب کے وزیر خارجہ عادل الجبیر نے گروپ بیس کے وزرائے خارجہ کے اجلاس کے ضمن میں اپنے امریکی ہم منصب "ریکس ٹیلرسن” سے ملاقات کی، اس دوران وزرائے خارجہ نے دونوں ملکوں کے مابین دو طرفہ تعلقات کے فروغ اور شام ویمن سمییت علاقائی وبین الاقوامی تازہ ترین صورت حال کا جائزہ لیا۔

      الجبیر نے اجلاسوں میں شرکت کے دوران کہا کہ وہ مشرق وسطی میں بہت سی مشکلات پر قابو پانے کے بارے میں پر امید ہیں اور وہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی حکومت کے ساتھ کام کرنے کے متمنی ہیں۔

      نئے امریکی وزیر خارجہ "ٹیلرسن” بون اجلاس میں شرکت کے ذریعے اپنی پہلی بین الاقوامی کاروائی کی ابتدا کی، جبکہ واشنگٹن کی خارجہ پالیسی پر بے یقینی کے بادل چھائے ہوئے ہیں۔ ٹیلرسن نے دونوں ملکوں کے مفاد کی خاطر اپنے روسی ہم منصب سیرگی لافروف کو یوکرائن میں امن معاہدے کے احترام کے مطالبہ کے ساتھ مشروط تعاون کی پیشکش کی۔ ٹیلرسن نے لافروف سے ملاقات کے بعد بیان میں کہا کہ "امریکی عوام کے مفاد کی صورت میں ریاست ہائے متحدہ امریکہ روس کے ساتھ عملی تعاون کے لئے کام کرنے پر غور کرے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ "وہ معاملات جن پر ہمارا اختلاف ہے ان میں ریاست ہائے متحدہ امریکہ اپنے مفادات، اقدار اور اپنے اتحادیوں کا دفاع کرے گا۔”

      دوسری جانب لافروف نے کہا کہ ماسکو دوسرے ممالک کے اندرونی معاملات میں دخل اندازی نہیں کرتا۔ انہوں نے مزید کہا کہ "ہمارے سامنے کئی ایک مسائل ہیں جن کا حل ضروری ہے اور میرے خیال میں ہم بات چیت اور مشترکہ عمل سے ان کا حل تلاش کر سکتے ہیں۔” انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ "روس اور ریاست ہائے متحدہ امریکہ کو اپنے مفادات کو سمجھنا چاہئے۔”

جمعہ 21 جمادى الاول 1438 ہجری­ 17 فروری 2017ء  شمارہ: (13961)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>