"دائیں جانب کی لڑائی" میں موصل ایئر پورٹ کی طرف پیش رفت - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 20 فروری, 2017
0

"دائیں جانب کی لڑائی” میں موصل ایئر پورٹ کی طرف پیش رفت

فیلڈ کمانڈر کی اس کاروائی میں "آسانی” کی امید ۔۔۔ جبکہ "داعش” اور دریائے دجلہ کے مابین 6 لاکھ 50 ہزار افراد محصور
news-190217-1_0

کل جنوبی موصل میں عراقی فوج پر "داعش” کی جانب سے داغے گئے میزائل کے گرنے کے بعد دھوئیں کے بادل بلند ہو رہے ہیں (رویٹرز)

 

اربيل: دلشاد عبد الله­ – بغداد: "الشرق الاوسط”

      گزشتہ کل موصل کے دائیں جانب کے علاقے کو آزاد کرانے کی کاروائی کا آغاز ایئر پورٹ کی طرف سے شروع کیا گیا۔ جس کے بارے میں فیلڈ کمانڈر نے امید ظاہر کی کہ یہ کاروائی شہر کے بائیں طرف کے علاقوں کو آزاد کرانے کہ بہ نسبت "آسان” رہے گی۔

      یاد رہے کہ انسداد دہشت گردی فورس کی قیادت میں بائیں طرف کے علاقوں کو آزاد کرانے کی کاروائی کی گئی جبکہ اس کے برعکس جنگ کی نئی کاروائی میں اتحادی پولیس قیادت کر رہی ہے۔ اسی طرح کل جنوبی موصل میں سات دیہاتوں کو آزاد کرا لیا گیا۔ موصل کے مغرب میں عراقی افواج کی کاروائی کا بنیادی مقصد ایئر پورٹ اور اس کے قریب فوجی ایئر بیس کا حصول ہے۔

      دریں اثناء "آزادیٔ نینوی کاروائی” کے کمانڈر میجر جنرل نجم الجبوری نے "الشرق الاوسط” سے رابطے کے دوران امید ظاہر کی کہ "بائیں جانب کی کاروائی آسان ہوگی کیونکہ "داعش” اپنے اوپر مسلسل دباؤ کی وجہ سے جنگی صلاحیت کھو چکی ہے”، لیکن انہوں نے اعتراف کیا کہ جنگی مشکلات کے بارے میں فوجی قیادتیں بھی "تقسیم” ہو چکی ہیں۔

      دوسری طرف 6 لاکھ 50 ہزار عام شہری؛ جن میں 3 لاکھ 50 ہزار بچے بھی شامل ہیں، وہ ایک طرف سے "داعش” اور دوسری طرف دریائے دجلہ کی وجہ سے محصور ہو کر رہ گئے ہیں۔ عراقی افواج مغربی جانب سے کئی ایک مقامات سے پیش رفت کی کوشش کر رہی ہے، جس میں دائیں جانب کے علاقوں کو مسلح "داعش” سے آزاد کرانے کے بعد شہریوں کو دریائے دجلہ پر (عارضی) تیرتے ہوئے پلوں کے ذریعے پر امن راستوں کی فراہمی بھی شامل ہے۔

پیر­ 24 جمادى الاول 1438 ہجری ­ 20 فروری 2017 ء  شمارہ: (13964)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>