موصل ایئرپورٹ کاروائی میں زبردست پیش رفت - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعہ, 24 فروری, 2017
0

موصل ایئرپورٹ کاروائی میں زبردست پیش رفت

1

عراقی فورسز کل موصل ایئرپورٹ کی طرف جاتی ہوئی

موصل: دلشاد عبد اللہ

        کل عراقی فورسز نے زبردست فضائی حملے کے ذریعہ موصل ایئرپورٹ کے اکثر وبیشتر حصوں پر قبضہ کرلیا ہے جبکہ دوسری طرف انسداد دہشت گردی کی خاص مہم کی ایک ٹیم نے شہر کے جنوب میں واقع غزلانی کیمپ کو بھی آزاد کرا لیا ہے۔

        بین الاقوامی اتحاد اور عراقی فورسز نے داعش کے علاقوں اور اس کے بھاگنے والے افراد پر زبردست فضائی حملے کئے ہیں۔ فوجی ذرائع نے باخبر کیا ہے کہ کیمپ اور ایئرپورٹ کو آزاد کرانے کی جنگ میں داعش کے دسیوں مسلح افراد ہلاک ہوئے ہیں۔ اس مناسبت سے یہ بات قابل ذکر ہے کہ کیمپ اور ایئرپورٹ موصل کے مغربی حصہ کے اندرون میں ہونے والی جنگ کے دو الگ الگ محاذ ہیں۔

        وفاقی پولس کے کمانڈر رائد شاکر جودت نے "الشرق الاوسط” کو ایئرپورٹ آزاد کرانے کی مہم کے شروع ہونے کے چند گھنٹوں بعد بتایا ہے کہ فورسز نے غیر معمولی تیزی کے ساتھ ان پر اچانک حملہ کرنے کی خاص کاروائیوں کو مکمل کیا ہے اور انہوں نے مختلف راستوں سے ایئرپورٹ پر حملہ کر کے اس کے نصف حصوں کو دہشت گردوں کے شکنجوں سے آزاد کرایا ہے۔

جمعہ 28 جمادی الاول 1438ہجری – 24 فروری 2017ء شمارہ نمبر {13968}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>