خادم حرمين: سعودی عرب اسلامی مسائل میں ہر ممکنہ حد تک ساتھ کھڑا ہے - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 27 فروری, 2017
0

خادم حرمين: سعودی عرب اسلامی مسائل میں ہر ممکنہ حد تک ساتھ کھڑا ہے

کوالالمپور میں شاہ سلمان کا نہایت گرم جوشی سے استقبال
DSC_0693-17987898789988887

شاہ سلمان بن عبد العزیز اور سلطان محمد پنجم کل ملاقات کے دوران (تصوير: بندر الجلعود)

 

رياض: فتح الرحمن يوسف – کوالالمپور: "الشرق الاوسط”

      خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز نے کہا کہ مملکت سعودی عرب "سعودی عرب اسلامی مسائل میں ہر ممکنہ حد تک ساتھ کھڑا ہے”۔ انہوں نے کل کوالالمپور کے شاہی محل میں ملائیشیا کے فرمان روا سلطان محمد پنجم سے مخاطب ہوتے ہوئے کہا کہ "ہم اپنے برادر ملک کے ساتھ ہر طرح کی کوشش یا کام میں ہمہ وقت تعاون وامداد کے لئے تیار ہیں جو مسلمانوں کے مسائل میں مددگار ہو”۔ انہوں نے اپنی مسرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ "ہمارے دونوں ملکوں کے مابین تمام شعبہ جات میں تعاون وتعلقات اعلی سطح تک پہنچ چکے ہیں، اب ہم مشترکہ مفادات کے پیش نظر ان کو مزید فروغ دینا اور مضبوط کرنا چاہتے ہیں”۔

      شاہ سلمان نے یہ بات سلطان محمد پنجم کی جانب سے انکے اعزاز میں منعقدہ ایک تقریب کے دوران کہی۔ یہ تقریب شاہ سلمان کے ایشیائی دورے کے دوران ان کے کل کوالالمپور پہنچنے پر ان کے والہانہ استقبال میں منعقد کی گئی تھی۔ جبکہ س دوران خادم حرمین کو ملائیشیا کے سب سے بڑے سرکاری اعزاز "شاہی تمغہ” سے نوازا گیا۔

      دوسری جانب سلطان محمد پنجم نے ان اپنے بیان میں اسے دورہ کو دونوں ملکوں کے مابین تاریخی تعلقات کی گہرائی، باہمی تعاون اور معاہدوں کی بار آوری سے تعبیر کیا۔ انہوں نے کہا کہ سعودی عرب مستقل طور پر حاجیوں اور زائرین کو انتہائی آسانی، سہولت، سکون اور اطمینان کے ساتھ (حج وعمرہ کی) رسومات کی ادائیگی میں خدمات اور مدد فراہم کر رہا ہے۔

      دریں اثناء سعودی عرب میں ملائیشیا کے سفیر زینول رحیم زین الدین نے "الشرق الاوسط” سے بات کرتے ہوئے کہا کہ شاہ سلمان کا ان کے ملک کا یہ دورہ مستقبل میں گہرے اسٹریٹجک تعلقات کی بنیاد اور انسداد دہشتگردی کے عزم کو مضبوط کرتا ہے۔ انہوں نے اس دورہ کے دوران مذاکرات اور کئی ایک مشترکہ معاہدے ہونے کی توقع ظاہر کی۔

پیر 30 جمادى الاول 1438 ہجری ­ 27 فروری 2017 ء  شمارہ: (13971)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>