جنیوا میں شامی مخالف جماعتوں کا روس کے ساتھ رابطہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
کو: منگل, 28 فروری, 2017
0

جنیوا میں شامی مخالف جماعتوں کا روس کے ساتھ رابطہ

1488212187294966300

شام کے لئے خصوصی ایلچی سٹیفن ڈی مستورا اور شامی مخالف جماعتوں کے وفد کے مذاکراتی سربراہ نصر الحریری کل "جنیوا 4” کی تفاصیل پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے ملاقات کرتے ہوئے (ا۔ف۔ب)

 

جنیوا: ميشال ابو نجم – بيروت: بولا اسطيح

      شامی مخالف جماعتوں کے مذاکراتی سپریم کمیشن کے وفد کے سربراہ نصر الحریری نے کل روس سے مطالبہ کیا کہ وہ جنیوا میں جاری حالیہ سیاسی عمل میں "مثبت موقف” اختیار کرے، انہوں نے یہ بات ان کے اور روسی وفد کے درمیان ملاقات کے دوران کہی۔

      مخالف جماعتوں کے ذرائع نے "الشرق الاوسط” سے کہا کہ روس کے ساتھ دو متصل موضوعات پر اجلاس نہاہت اہمیت کا حامل ہے۔ ان موضاعات میں گذشتہ سال کے آخر میں ہونے والی جنگ بندی کا احترام اور جنیوا مذاکرات میں ہونے والی پیش رفت کے بارے میں ماسکو کے نقطہ نظر سے واقفیت کے علاوہ خاص طور سے غیر جماعتی مجموعی حکمران باڈی کی تشکیل شامل ہیں۔

      دوسری جانب کل کمیشن کے وفد اور اقوام متحدہ کے ایلچی ڈی مستورا نے اجلاس منعقد کیا۔ یہ اجلاس وفد کی جانب سے تحریری جواب جمع کروانے کی غرض سے منعقد کیا گیا تھا، جسے ڈی مستورا نے جمعہ کی شام کو مخالف جماعتوں کو دیا تھا۔

منگل 1 جمادى الثانی 1438 ہجری­ 28 فروری 2017 ء  شمارہ (13972)
شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>