شام میں الظواہری کا نائب امریکی "ڈرون" حملے میں ہلاک - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 28 فروری, 2017
0

شام میں الظواہری کا نائب امریکی "ڈرون” حملے میں ہلاک

1488205238994114300

"ادلب” کے باہر ابو الخیر کی گاڑی کی تصویر جسے امریکی ڈرون طیارے ے نشانہ بنایا "(الشرق الاوسط)”

 

لندن: محمد الشافعی

      کل شامی گورنریٹ ادلب میں امریکہ کے بغیر پائلٹ طیارے (ڈرون) کے حملے میں تنظیم "القاعدہ” کے رہنما ایمن الظواہری کے نائب "ابو الخیر المصری” اور ان کے ہمراہ کئی ایک متشدد افراد ہلاک ہو گئے۔

"شام میں انسانی حقوق کی رصد گاہ” کے ڈائریکٹر رامی عبد الرحمن نے "ابو الخیر” کی ہلاکت کی یقین دہانی کی۔ انہوں نے وضاحت کی کہ ان کا خیال ہے کہ امریکی "ڈرون” حملہ ادلب کے گاؤں مسطومہ کیمپ کے قریب کیا گیا”۔ دریں اثناء "آزادیٔ شام ادارے” کی جانب سے بھی المصری کی ہلاکت کی یقین دہانی کی گئی ہے۔

      لندن سے "الشرق الاوسط” کے ذرائع نے یقین دہانی کی کہ "ابو الخیر” عبد اللہ محمد رجب عبد الرحمن ہی "القاعدہ” کا دوسرا رہنما اور امریکہ کی طرف سے سنہ 2005 میں جاری کردہ دہشت گردوں کی لسٹ میں شامل تھا۔ وہ مصر کے شمال میں کفر الشیخ کے علاقے میں سنہ 1957ء میں پیدا ہوا، اس کے خلاف "البانیا سے واپسی” کے مسئلے میں نوے کی دہائی میں اس کی عدم موجودگی میں سزائے موت دی گئی تھی۔

      دریں اثناء لندن کی "المقریزی ریسرچ اکیڈمی” کے ڈائریکٹر ڈاکٹر ہانی السباعی نے "الشرق الاوسط” کو بتایا کہ "ابو الخیر” کو یمن کی "القاعدہ” کی جانب سے ایک مغوی ایرانی سفارتکار کی رہائی کے بدلے میں سنہ 2015 میں ایران سے رہا کیا گیا تھا۔

منگل 1 جمادى الثانی 1438 ہجری­ 28 فروری 2017 ء  شمارہ (13972)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>