حوثی دھوکے سے بچوں کو اپنے ساتھ بھرتی کر رہے ہیں: اقوام متحدہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 1 مارچ, 2017
0

حوثی دھوکے سے بچوں کو اپنے ساتھ بھرتی کر رہے ہیں: اقوام متحدہ

ملیشیاؤں نے عالمی انسانی امور کے ذمہ داران کو تعز میں داخل ہونے سے روک دیا

1488322720625328700

 

رياض ـ لندن: "الشرق الاوسط”

      کل اقوام متحدہ کے تابع انسانی حقوق کے اعلی کمیشن نے یمن میں حوثی ملیشیاؤں کی جانب سے "مالی انعامات یا سماجی حیثیت کے فریب” سے سینکڑوں بچوں کو اپنے ساتھ بھرتی کرنے کا الزام عائد کیا ہے۔ دریں اثناء انقلابی بمباروں نے اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل کے انسانی امورا کے معاون اسٹیفن او برائن کو تعز شہر میں انسانی صورت حال کا جائزہ لینے کی خاطر دورہ کرنے سے انہیں منع کر دیا ہے۔

      اقوام متحدہ کے کمیشن کے اعداد وشمار کے مطابق 1500 سے زائد بچوں کو حوثیوں نے اپنے ساتھ بھرتی کیا ہے۔ کمیشن نے اشارہ کیا کہ "یہ عدد اس کے کہیں زیادہ بھی ہو سکتا ہے، کیونکہ اکثر خاندان انتقامی کاروائی کے خوف سے اپنی اولاد کے بھرتی کئے جانے کے بارے میں بات کرنے پر تیار نہیں ہیں”۔ کمیشن نے وضاحت کی کہ انہیں گذشتہ ہفتے "گھر والوں کو بتائے بنا بچوں کو بھرتی کئے جانے” کی نئی رپورٹ ملی ہے۔

      کل بین الاقوامی "عفو ودرگزر” کی تنظیم نے حوثییوں کی جانب سے سینکڑوں بچوں کو بھرتی کئے جانے کے اقوام متحدہ کے الزامات پر اپنے جاری بیان میں کہا کہ "حوثیوں کے نمائندے مقامی مراکز چلا رہے ہیں جہاں وہ دینی لیکچر اور سرگرمیوں کے ذریعے بچوں اور مردوں کو اپنے ساتھ شامل کر کے چھڑپوں میں فرنٹ لائن پر لاتے ہیں”۔ تنظیم نے اس جانب اشارہ کیا کہ حوثی "سب سے زیادہ غریب بچوں کو اپنا ہدف بناتے ہیں”، وہ ان کے اہل خانہ کو مالی لالچ دیتے ہیں او ان سے معاہدہ کرتے ہیں کہ بچے کے قتل ہو جانے کی صورت میں وہ ماہانہ 20 سے 30 ہزار یمنی ریال (80 سے 120 ڈالر) انہیں دیں گے۔

 

بدھ 2 جمادى الثانی 1438 ہجری­ 01 مارچ 2017 ء  شمارہ: (13973)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>