ترک ذمہ داروں کے لئے ہالینڈ کا دروازہ بند - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: اتوار, 12 مارچ, 2017
0

ترک ذمہ داروں کے لئے ہالینڈ کا دروازہ بند

3

کل صدر اردوغان کے مؤیدین استنبول میں ہالنڈ کے قونصل خانہ کی طر ف جاتے ہوئے

انقرہ: سعید عبد الرازق

        ہالینڈ نے سیاسی مقاصد کے لئے سفر کرنے والے ترک ذمہ داروں کے لئے اپنا دروازہ بند کر دیا ہے اور اس پابندی کا آغاز ترکی کے وزیر خارجہ مولود جاویش اوغلو کے جہاز کو اترنے کی اجازت نہ دیکر کیا ہے۔ اسی طرح اس نے عائلی امور کی ترک خاتون وزیر کو شہر روٹرڈام میں داخل ہونے سے اس وقت منع کر دیا جب انہوں نے زمینی راستہ سے وہاں داخل ہونے کی کوشش کی۔

      یہ بات طے تھی کہ جاویش اوغلو اور عائلی امور کی ترک خاتون وزیر روٹرڈام میں ترک شہریوں کی ایک اجلاس میں حاضر ہونگے اور صدارتی نظام کی مفاد میں مثبت طور پر ووٹ ڈالنے کے لئے ووٹروں کو جمع کریں گے تاکہ ان سے آئندہ 16 اپریل کو ترکی کے دستور میں ترمیم کے لئے صواب رائے حاصل کیا جا سکے۔

        ترکی وزارت خارجہ نے اطلاع دی ہے کہ انقرہ نے ان کاروائیوں کے جواب میں پابندی لگانے کا اشارہ کیا ہے جبکہ ترکی صدر رجب طیب اردگان نے ہالینڈ کی حکومت پر زبردست حملہ کرتے ہوئے اس کی ان کاروائیوں کو فاشزم اور اشتراکیت سے تعبیر کیا ہے اور کہا ہے کہ ان کا ملک بھی اس معاملہ کے خلاف سخت قدم اٹھائے گا اور ترکی میں ہالینڈ کے سیاسی اور سفارتی ذمہ داروں کو داخل ہونے سے روک دیا جائے گا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہم دیکھیں گے کہ کیسے آج کے بعد آپ کے جہاز ترکی میں لینڈ کریں گے۔ کچھ مدت کے بعد ترکی حکومت نے انقرہ اور استنبول میں ہالینڈ کے سفارت خانہ اور قونصل خانہ کو بند کردیا ہے اور یہ بھی اطلاع ملی ہے کہ ترکی میں ہالینڈ کے سفیر ابھی باہر تھے اب ترکی کا کہنا ہے کہ ان کو اب واپس آنے کی ضرورت نہیں ہے۔

اتوار 13 جمادی الثانی 1438 ہجری – 12مارچ 2017ء شمارہ نمبر {13984}

 

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>