خادم حرمین کا جاپان میں مصروف شیڈول - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 13 مارچ, 2017
0

خادم حرمین کا جاپان میں مصروف شیڈول

جاپانی وزیر اعظم اور شاہ سلمان کی ملاقات – کئی معاہدوں پر دستخط
1489341620208458200

کل ٹوکیو کے ہانیدا ایئر پورٹ پر شاہ سلمان کی آمد کے موقع پر جاپان کے ولی عہد ان کا خیر مقدم کرتے ہوئے (تصوير: بندر الجلعود)

 

ٹوكيو ـ رياض: "الشرق الاوسط”

      خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز نے کل سے جاپان کا سرکاری دورہ شروع کیا۔ کل جب وہ دارالحکومت ٹوکیو پہنچے تو ہانیدا انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر ان کا خیر مقدم کرنے والوں میں سر فہرست جاپان کے ولی عہد شہزادہ نارو ہیتو اور ٹوکیو میں سعودی عرب کے سفیر احمد یونس البراک شامل تھے۔

      مصروف ترین شیڈول کے ساتھ یہ شاہی دورہ خادم حرمین شریفین اور وزیر اعظم شینزو آبی کی ملاقات اور پھر بادشاہ "اکی ہیتو” کی طرف سے استقبالیہ پر مشتمل ہے۔ سفیر البراک کے مطابق اس کے علاوہ شیڈول میں سعودی عرب اور جاپانی اطراف معیشت، تجارت، سرمایہ کاری، سائنس، ثقافت اور صحت کے شعبوں میں تعاون بڑھانے اور نئے افق کھولنے کے لئے کئی ایک مفاہمتی یادداشتوں پر دستخط بھی شامل ہیں۔

      دریں اثناء سعودی عرب میں جاپانی سفیر نوری ہیرو اکودا نے خادم حرمین شریفین کا ان کے ملک جاپان کا دورہ کرنے پر بات کرتے ہوئے اسے "اہم ترین دورہ” قرار دیا، جس سے دونوں ملکوں کے مابین دو طرفہ تعلقات کو فروغ ملے گا اور نئے افق کھلیں گے۔

پیر 14 جمادى الثانی 1438 ہجری­ 13 مارچ 2017ء  شمارہ: (13985)

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>