10 نئے منصوبوں کے ذریعے سعودی وژن 2030 کا حصول - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق الاوسط
کو: پیر, 1 مئی, 2017
0

10 نئے منصوبوں کے ذریعے سعودی وژن 2030 کا حصول

رہائش سمیت طرز زندگی، حجاج کرام کی خدمت، ثقافت اور تفریح میں بہتری

r8lre68e68e68le8le

 

جدہ: "الشرق الاوسط”

      کل سعودی عرب میں اقتصادی امور اور ترقی کی کونسل نے 10 نئے منصوبوں کا آغاز کیا ہے۔ یہ منصوبے ملکی وژن "2030”؛ جس کی منظوری گذشتہ سال اپریل میں خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز کی سربراہی میں وزراء کونسل نے دی تھی، اس کے حصول میں حکومت کے لئے سٹریٹجک اہمیت کے حامل ہیں۔

      موجودہ اقدامات کے ذریعے اقتصادی ترقی کی کونسل نے 10 نئے منصوبوں کا تعین کرتے ہوئے ان کی منظوری دی ہے، ان میں خاص طور سے شہریوں کی ضروریات اور مالی حیثیتوں کو مدنظر رکھتے ہوئے انہیں ایک مہذب زندگی فراہم کرنا اور جاری رہائشی منصوبہ جات کے ذریعے انہیں گھروں کی ملکیت دینا ہے۔ علاوہ ازیں ان منصوبہ جات میں طرز زندگی میں بہتری لانے، مسلمانوں کی ممکنہ زیادہ سے زیادہ تعداد کو فریضۂ حج، عمرہ اور زیارات کے لئے آنے کا موقع فراہم کرنا، صنعتی اور مالیاتی منڈیوں میں دیگر منصوبہ جات کے ذریعے قومی نمائندگی، قومی وابستگی، قومی ثقافت، فن اور تفریح کی حمایت کرنا شامل ہیں۔ چنانچہ سال رواں کی تیسری سہ ماہی کے دوران ان منصوبہ جات کا تنفیذی عمل شروع کر دیا جائے گا۔

پیر 5 شعبان 1438 ہجری 01 مئی 2017ء  شمارہ: (14034)
شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>