محمد بن سلمان پوٹن سے ملنے ماسکو پہنچ رہے ہیں - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 30 مئی, 2017
0

محمد بن سلمان پوٹن سے ملنے ماسکو پہنچ رہے ہیں

 

رياض: نايف الرشيد

      سعودی ولی عہد کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان آج ماسکو پہنچ رہے ہیں، جہاں وہ دونوں ملکوں کے مابین دوطرفہ تعلقات کی فائلوں سمیت شام اور ایران کے بارے میں تبادلۂ خیال کے لئے روسی صدر ولادیمیر پوٹن سے ملاقات کریں گے۔ علاوہ ازیں دونوں ملکوں کے مابین تعاون پروٹوکول پر دستخط بھی کئے جائیں گے۔

      روس میں سعودی عرب کے سفیر عبد الرحمن الرسی نے "الشرق الاوسط” کو بیان دیتے ہوئے کہا کہ شہزادہ محمد بن سلمان کا ماسکو کا دورہ باہمی اتفاق کے اعتبار سے نہایت اہم ہے۔ کیونکہ یہ دورہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کا بیرون ملک پہلے دورہ کے دوران سعودی عرب کو اپنا پہلا اسٹیشن منتخب کرنے اور سعودی عرب کی جانب سے خیلجی امریکی سربراہی اجلاس اور عرب اسلامی امریکی سربراہی اجلاس کی میزبانی کرنے کے بعد ہے۔ انہوں نے ریاض اور ماسکو کے مابین تمام شعبہ جات میں گہرے تعاون کی مشترکہ خواہش کی جانب اشارہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ دونوں ملکوں کی عوام کے مفادات کے حصول کے ساتھ ساتھ خطے میں سلامتی اور استحکام کو بہتر بنانا ہی خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز اور صدر پوٹن کا بھی خواب ہے۔

      شہزادہ محمد بن سلمان اور پوٹن کے مابین یہ ملاقات، روسی صدر کی اپنے فرانسیسی ہم منصب عمانویل میکرون کے ساتھ شامی بحران جیسے اہم موضوعات پر تبادلہ خیال کے لئے سربراہی اجلاس کے بعد ہے۔

 

منگل 4 رمضان المبارک 1438 ہجری ­ 30 مئی 2017ء  شمارہ: (14063)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>