بحرين سے قطری فوجیوں کو واپسی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 19 جون, 2017
0

بحرين سے قطری فوجیوں کو واپسی

دوحہ کا "پہلے ترک فوجی دستے کی آمد” کا اعلان

          گذشتہ سال منامہ میں منعقدہ بین الاقوامی فوجی مشقوں میں شریک بحرینی فوجی (ا.ف.ب)

 

رياض: نايف الرشيد – منامہ: "الشرق الاوسط”

      سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور بحرین کی جانب سے قطری شہری ان کا ملک چھوڑنے کے لئے دی گئی دو ہفتے کی مہلت ختم ہوتے ہی منامہ نے امریکی بحریہ کی مرکزی کمان میں کام کرنے والے قطری فوجیوں کو 48 گھنٹوں کے اندر ملک چھوڑنے کی مہلت دی ہے۔

      دریں اثناء کل کویت کے امیر شیخ صباح الاحمد الصباح کل امید کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ "خلیجی بحران کا حل خلیجی گھر میں ہے”۔ انہوں نے زور دیتے ہوئے کہا کہ ان کا ملک "دہشت گردی کے خاتمے، ان کے وسائل کو بند کرنے اور سیکورٹی و امن کی خاطر عالمی برادری کے ساتھ کھڑا ہے”۔

      کل قطر کی وزارت دفاع نے اعلان کیا ہے کہ "ترک فوج کا پہلا دستہ” دوحہ پہنچ چکا ہے، جو "دارالحکومت میں فوجی مشقوں اور طارق بن زیاد بٹالین میں ٹینکوں کی نمائش میں شریک ہوگا”۔ سعودی عرب کے سرکاری ذرائع نے کل "الشرق الاوسط” کو وضاحت کی کہ ریاض قطریوں کو روکنے سے متعلق قرار داد پر عمل درآمد جاری رکھے ہوئے ہے مگر "انسانی پہلوؤں کو بھی مدنظر رکھے ہوئے ہے”۔ ذرائع نے زور دیا کہ ان کا ملک "قطری حجاج کرام اور عمرہ کرنے والوں کی مکمل آسانی اور خدمات بہم پہنچانے کے لئے پرعزم ہے”۔

پیر 24 رمضان المبارک 1438 ہجری­ 19 جون 2017ء  شمارہ: (14083)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>