ایران کے 3 "پاسداران انقلاب" گرفتار : سعودی عرب - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 20 جون, 2017
0

ایران کے 3 "پاسداران انقلاب” گرفتار : سعودی عرب

 

رياض: "الشرق الاوسط”

      کل سعودی عرب نے ایران کی "پاسداران انقلاب” کے 3 عناصر گرفتار کرنے کا اعلان کیا ہے، جو دھماکہ خیز مواد سے بھری ایک کشتی پر سوار ہو کر خلیجی پانیوں میں تیل کے ایک پلیٹ فارم کی جانب سفر کر رہے تھے۔

      ایک سعودی سرکاری ذریعے نے کہا ہے کہ گذشتہ جمعہ کی شام سعودی عرب کے علاقائی پانیوں میں تین کشتیاں داخل ہوئیں جن پر سفید اور سرخ دو رنگوں کے پرچم تھے، یہ تیزی کے ساتھ "مرجان” نامی سعودی آئل فیلڈ پلیٹ فارم کی جانب سفر کر رہیں تھیں۔ سعودی ذریعے کے مطابق "ان میں سے ہتھیاروں سے بھری ایک کشتی کو پکڑ لیا گیا ہے جس کا مقصد تخریب کاری کرنا تھا، جبکہ باقی دو کشتیاں فرار ہوگئیں”۔

      سعودی وزارت ثقافت و اطلاعات کے تحت بین الاقوامی رابطہ سینٹر نے یقین دہانی کی ہے کہ سعودی عرب کی رائل نیوی نے "پاسداران انقلاب” کے تین ارکان گرفتار کر لئے ہیں اور فی الحال مجاز حکام ان سے تفتیش کر رہے ہیں۔

منگل 25 رمضان المبارک 1438 ہجری ­ 20 جون 2017ء  شمارہ: (14084)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>