غزہ میں کشیدگی سے ایک نئی جنگ کا خدشہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 28 جون, 2017
0

غزہ میں کشیدگی سے ایک نئی جنگ کا خدشہ

کل غزہ کی پٹی پر اسرائیلی فضائی حملے کے بعد ایک فلسطینی شخص اپنی کھڑکی سے ٹوٹے ہوئے شیشوں کو ہٹا رہا ہے (ا.ف.ب)

رام الله: كفاح زبون

      کل فلسطینی خطے میں کشیدگی میں اضافے کے بعد غزہ کی پٹی میں ایک نئی جنگ کے خدشات بڑھ گئے ہیں۔ یہ خدشات اسرائیلی افواج کی جانب سے پے در پے کئے گئے زمینی، فضائی اور بحری حملوں کے بعد ہے۔ یہ جنگ فلسطینی جماعتوں کے کئی ایک ٹھکانوں تک پھیل گئی ہے۔

      غزہ کے سیکورٹی اداروں کا کہنا ہے کہ (اسرائیلی) جنگی طیاروں نے القسام بریگیڈ کے ٹھکانے بدر اور غزہ کے شمال مغرب میں تحریک "حماس” کے شمالی ساحلی فوجی کیمپ کے علاوہ غزہ کی پٹی کے جنوب میں رفح شہر کے شمال مشرق کی ایک دوسری بریگیڈ کو بھی نشانہ بنایا۔ ان حملوں کے نتیجے میں قریبی عمارتوں کو نقصان پہنچا مگر کوئی انسانی جان ان سے متاثر نہیں ہوئی ہے۔

      اسرائیلی فوجی ترجمان کے مطابق یہ حملے غزہ سے اس میزائل داغنے کا جواب ہے جو مغربی نقیب کے علاقے میں گرا۔ جبکہ "بیت المقدس” نامی تنظیم نے اس کی ذمہ داری قبول کی تھی۔

 بدھ 3 شوال 1438 ہجری­ 28 جون 2017ء شمارہ: (14092)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>