"کنفیڈریشن کپ" میں جرمنی کی پہلی بار کامیابی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 3 جولائی, 2017
0

"کنفیڈریشن کپ” میں جرمنی کی پہلی بار کامیابی

ماسکو: "الشرق الاوسط”

      کل جرمنی کی قومی فٹ بال ٹیم نے روس کے شہر سان پطرس برگ میں اپنے مد مقابل چیلی کی ٹیم کو فائنل مقابلے میں ایک گول سے شکست دے کر پہلی بار براعظمی فٹبال چمپیئن کپ میں کامیابی حاصل کر لی ہے۔

      چیلی کے گول کیپر مارسیلو ڈیاز کی طرف سے جرمنی کے کھلاڑی لارس سٹینڈل کو دیئے گئے غلط پاس کی وجہ سے کھیل کے 20 ویں منٹ پر جرمنی نے اپنا اکلوتا گول کیا۔ جس کی وجہ سے لاطینی امریکہ کی چمپئین چیلی کی قومی ٹیم میچ کے آغاز سے لے کر اس کے ختم ہونے تک میچ کو برابر کرنے کے لئے اپنے اوپر دباؤ کو ختم کرنے میں ناکام رہی۔

      جرمنی کے کوچ یواکیم لوف نے اس چمپیئن شپ میں دوسری صف کے دو کھلاڑیوں پر انحصار کرنے کو ترجیح دی اور اکثر اہم کھلاڑیوں کو آئندہ سال روس ہی میں ہونے والے ورلڈ کپ ٹائٹل کا دفاع کرنے کے لئے آرام کرنے دیا۔ جرمنی نے مقابلوں کے پہلے راؤنڈ کے دوران چیلی کے ساتھ ہونے والے میچ کو ایک کے مقابلے میں ایک گول سے برابر کر دیا تھا۔

      اس کامیابی کے ساتھ، فرانس کی 2003 کی جیت کے بعد اب جرمنی پہلی بار اس ٹائٹل کو براعظم یورپ میں دوبارہ لانے میں کامیاب رہی ہے، جبکہ برازیل نے 2005، 2009 اور 2013 کے گذشتہ تین مقابلوں میں یہ ٹائٹل اپنے نام کیا تھا۔

پیر – 9 شوال 1438 هـ – 03 جولائی 2017ء شمارہ: (14097)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>