سعودیہ نے ایران کے لئے ثالثی نہیں مانگی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 17 اگست, 2017
0

سعودیہ نے ایران کے لئے ثالثی نہیں مانگی

 

جدہ: "الشرق الاوسط”

      سعودی عرب نے کل تصدیق کی ہے کہ وہ موجودہ ایرانی حکومت کےساتھ "کسی بھی قسم کی قربت کو مسترد” اور اس کے ساتھ ثالثی کے مطالبے کی تردید کرتا ہے۔

      سعودی عرب کی وزارت خارجہ کے ایک سرکاری ذریعہ نے کہا ہے کہ ان کے ملک نے کسی بھی صورت میں جمہوریہ ایران کے لئے ثالثی کا مطالبہ نہیں کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس بارے میں جو خبر پھیلائی گئی ہے وہ یکسر بے بنیاد ہے۔

      ذریعہ نے یقین دہانی کی کہ "سعودی عرب اپنے مستقل مؤقف پر قائم ہے اور وہ ایرانی حکومت کے ساتھ کسی بھی طرح کی مفاہمت کو مسترد کرتا ہے۔ کیونکہ ایران خطے میں اور دنیا میں دہشت گردی و انتہا پسندی پھیلا رہا ہے اور دیگر ممالک کے معاملات میں مداخلت کر رہا ہے”۔

 

جمعرات – 25 ذی القعدہ 1438 ہجری – 17 اگست 2017ء  شمارہ نمبر [14142]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>