ٹرمپ کے پاس ایران سے نمٹنے کے لئے کئی ایک آپشن - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعہ, 22 ستمبر, 2017
0

ٹرمپ کے پاس ایران سے نمٹنے کے لئے کئی ایک آپشن

امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ

لندن: امير طاہری

      ایک سال قبل، نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کا سالانہ اجلاس، ایران اور امریکہ کے درمیان ایک فیسٹیول کا منظر پیش کر رہا تھا، جہاں سابقہ دونوں دشمنوں نے ایک دوسرے کے لئے محبت کے اشارے دیئے۔

      اس ظاہری محبت کے جذبے کی اصل وجہ اسلامی جمہوريہ ایران کے متنازعہ ایٹمی پروگرام سے متعلق 176 صفحات پر مشتمل "مشترکہ جامع ایکشن پلان” کے نام سے سرکاری جوہری سمجھوتے کی فہرست تھی۔

      لیکن اس سال پرانے شیطان دوبارہ واپس لوٹ کر اس وقت ظاہر ہوئے جب امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے ایرانی حکومت کو دہشت گردی کا برآمد کنندہ سے تعبیر کیا۔ جبکہ ان کے ایرانی ہم منصب حسن روحانی نے اس "سلام” کا اسی انداز میں جواب دیا۔ انہوں نے امریکی صدر کو "سیاسی بدمعاش” سے تعبیر کیا۔

 

جمعہ – 2 محرم 1439 ہجری – 22 سبتمبر 2017ء  شمارہ: [14178]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>