غزہ میں حکومتی اجلاس جبکہ اشکال کا حل قاہرہ میں - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 4 اکتوبر, 2017
0

غزہ میں حکومتی اجلاس جبکہ اشکال کا حل قاہرہ میں

 

رام الله: كفاح زبون

      کل فلسطینی حکومت نے غزہ سیکٹر میں تین سال بعد پہلا اجلاس منعقد کیا، لیکن فوری طور کوئی فیصلہ نہیں لیا گیا اور مشکل و پیچیدہ فائلوں کو آئندہ ہفتے تحریک "فتح” اور "حماس” کے رہنماؤں کی شرکت کے ساتھ قاہرہ میں حل کیا جائے گا۔

      وزیر اعظم رامی الحمد اللہ نے غزہ میں صدر محمود عباس کی رہائش گاہ پر منعقدہ اجلاس کے دوران کہا تمام بقیہ مسائل اور صلح کی راہ میں حایل پرانی رکاوٹوں کو قاہرہ ملاقات میں حل کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ حکومت غزہ سیکٹر پر سیکورٹی، سرحدی راستوں اور سرحدوں سمیت مکمل کنٹرول چاہتی ہے۔ (—)

      مصر کے صدر عبد الفتاح سیسی نے فلسطینی عوام کو مخاطب کرتے ہوئے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ اگر فلسطینی مصالحت کامیاب ہوجاتی ہے تو یہ خطے میں امن کے حصول کا "ایک موقع” ہے۔

 

بدھ – 14 محرم 1439 ہجری – 04 اكتوبر 2017ء  شمارہ: [14190]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>