غزہ میں حکومتی اجلاس اور قاہرہ میں پیچیدہ مسائل کا حل - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 4 اکتوبر, 2017
0

غزہ میں حکومتی اجلاس اور قاہرہ میں پیچیدہ مسائل کا حل

الحمد للہ غزہ میں سنہ 2014ء سے ہونے والی پہلی قومی اتفاق رائے حکومت کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے

رام اللہ: کفاح زبون

        کل فلسطینی حکومت نے تین سالوں کے بعد غزہ پٹی میں اپنا پہلا اجلاس منعقد کیا ہے لیکن اس نے ابھی فوری طور پر کوئی فیصلہ نہیں لیا ہے اور پیچیدہ اور سخت فائلوں کو اگلے ہفتہ قاہرہ میں ہونے والے اجلاس کے لئے محول کر دیا ہے جس میں تحریک حماس اور فتح کے رہنماء شرکت کریں گے۔

         غزہ کے اندر صدر محمود عباس کے گھر میں منعقدہ اجلاس میں حکومت کے صدر رامی الحمد للہ نے کہا کہ ان تمام پیچیدہ مسائل کو جن میں پرانی رکاوٹیں ہیں اور جن پر اتفاق نہیں ہو سکا ہے انہیں قاہرہ کے اجلاس کے لئے چھوڑ دیا گیا ہے۔ حکومت غزہ پٹی پر مکمل دسترس چاہتی ہے اور اس میں پولس، گزرگاہیں اور سرحد سب شامل ہیں اور ان مسائل کو حل کرنا تحریک فتح اور حماس کے ذمہ داری ہے اور ان کے علاوہ سیاسی پروگرام اور انتخابات بھی ہیں۔

        فلسطینی صدر محمود عباس نے کہا کہ پولس، گزرگاہوں اور سرحد کے ساتھ ساتھ غزہ پٹی کے تمام علاقوں کا حکومت کی دسترس میں کرنا ضروری ہے۔

بدھ – 14 محرم الحرام  1439 ہجری – 4  اکتوبر 2017 ء شمارہ نمبر: (14190)

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>