بارزانی کی پیشکش کی کوئی قیمت نہیں :"عراقی عوامی فورسز" - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 26 اکتوبر, 2017
0

بارزانی کی پیشکش کی کوئی قیمت نہیں :”عراقی عوامی فورسز”

موصل ڈیم پر عراقی افواج کی چوکی (ا.ف.ب)

بغداد – اربيل: "الشرق الاوسط”

      عراقی صوبہ کردستان کی حکومت؛ جس کے سربراہ مسعود برزانی ہیں، اس نے بغداد کے ساتھ اپنے بحران کو ختم کرنے کے لئے تین شقوں پر مشتمل ایک تجویز پیش کی ہے، جس میں آزادی کے لئے ہونے والے ریفرنڈم کے نتائج کو منجمد کرنا اہم ترین ہے۔

      "تحریک دعوہ”؛ جس سے وزیر اعظم حیدر العبادی منسلک ہیں، اس کے نائب جاسم محمد جعفر نے اس اقدام کو مسترد کیا ہے اور "الشرق الاوسط” کو بتایا کہ "وزیر اعظم نے پہلے بھی (ریفرنڈم نتائج) کے منجمد کرنے کو مسترد کرتے ہوئے اسے ختم کرنے کا مطالبہ کیا تھا”۔ ان کا کہنا ہے کہ "منجمد کرنا ایک قسم کا دھوکہ ہے جس کے معنی درحقیقت ریفرنڈم کو قبول کرنا ہے”۔

      دوسری جانب، "عراقی عوامی فورسز” کے ترجمان احمد الاسدی نے کہا ہے کہ "کردستان کے اس اقدام کی کوئی قیمت نہیں، کیونکہ نتائج منجمد کرنے کا مطلب ریفرنڈم کا اعتراف کرنا ہے اور حکومت کا واضح مطالبہ ہے کہ ریفرنڈم کو کینسل کیا جائے”۔ (۔۔۔)

 

جمعرات – 6 صفر 1439 ہجری – 26 اكتوبر 2017ء  شمارہ: [14212]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>