نئے سعودی عرب میں آپ کا استقبال ہے - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
سلمان الدوسری
کو: جمعرات, 26 اکتوبر, 2017
0

نئے سعودی عرب میں آپ کا استقبال ہے

سلمان الدوسری

        کل ریاض میں اعلان کردہ نئے خواب والا علاقہ سے متعلق نیوم نامی لائحۂ عمل مستقبل کا آنے والا صرف شہر نہیں ہے، یہ اعلان سعودی عرب کے اندر ہونے والی پہلی کوئی نئی فکر نہیں ہے، یہ اعلان کسی غیر تقلیدی شہرکا بھی نہیں ہے کہ زندگی، کام اور اپنے مقاصد کو مکمل کرنے کے لئے سبقت کرنے والے سبقت کریں بلکہ یہ تو سعودی عرب کی نئی حالت ہے جس میں یہ ملک آگے کی طرف قدم بڑھاتا رہے گا اور کبھی پیچھے نہیں ہٹے گا، سالوں کی مسافت کو کم وقت میں طے کرنے میں پش وپیش نہیں کرے گا، اپنی غلطیوں کو درست کرے گا اور تکبر نہیں کرے گا اور اپنے افواج کی حفاظت کرے گا اور اس کو کمزور کرنے والی چیز سے چھٹکارا حاصل کرے گا۔

        جو بھی صرف دو سال کے اندر سعودی عرب کی طرف سے لئے جانے والے بڑے منصوبوں کے فیصلہ اور مستقبل کے اقدامات کو دیکھے گا وہ اس کے آنے والی مثبت تبدیلی کی مقدار کا اندازہ لگا پائے گا۔ خواہ دنیا کے اندر سب سے زیادہ اہم اور سب سے زیادہ مؤثر خود مختار حکومتی فنڈ بننے کے لئے عوامی سرمایہ کاری فنڈ کو ترقی دینے کی بات ہو یا بحر احمر کا لائحۂ عمل ہو یا القدیہ نامی لائحہ عمل کی بات ہو یا فوجی صنعت کے لئے سعودی کمپنی کے قیام کی بات ہو یا فنڈ باکس کی بات ہو سب میں ترقی کام جاری وساری رہے گا۔

        اس میں کوئی دو رائے نہیں ہے کہ نیوم نامی لائحۂ عمل اپنی وسعت، اپنی عمدہ فکر اور اپنے مقاصد کی وجہ سے سعودی عرب کو ایک نئے لباس میں دیکھا جا سکتا ہے۔ آپ صرف یہ صوفیا ہی کا خیال کریں کہ دنیا کا یہ پہلا ربورٹ ہے جسے شہریت عطا کی جا رہی ہے اور اسے سعودی عرب کا پاسپورٹ دیا جا رہا ہے اور کل اس کا پاسپورٹ سعودی عرب کا ہو گیا۔(۔۔۔)

       اہم بات یہ ہے کہ سعودی عرب میں نئی روح آتی رہے گی جب بھی دوسرے لوگ یہ گمان کریں گے کہ اس کا دور ختم ہو گیا ہے اور وہ ماضی کی طرف لے جانے والی ہر چیز کو ختم کر کے ایک شاندار مستقبل کی طرف گامزن ہوتا رہے گا اور اپنی نسلوں کو ترقی دیتا رہے گا اور اس سے بھی زیادہ اہم یہ ہے کہ سعودی عرب کی ٹریں ثابت قدمی اور عزم وارادہ کے ساتھ آگے بڑھتی رہے گی اور یہاں شک وشبہ کرنے والوں کے لئے کوئی جگہ نہیں ہے۔

جمعرات – 6 صفر 1439 ہجری – 26 اكتوبر 2017ء شمارہ نمبر: (14212)

سلمان الدوسری

سلمان الدوسری

محترم جناب سلمان الدوسری صاحب نے بزنس ایڈمنسٹریشن اور معاشیات میں گریجویشن کیا ہے۔ انہوں نے اپنی صحافتی زندگی کا آغاز2004ء میں شرق الاوسط بحرین کے نامہ نگار کے طور پر شروع كيا تها- اس سے پہلے سن 1998ء میں ایس آر ایم جی میں ریاض کے اخبار الاقتصادیہ میں فری لائنس صحافی كى حيثيت سے كا كيا تها۔ سن 2006 میں انہیں شرق الاوسط متحدہ عرب امارات بیورو کے سینئر ایڈیٹر منتحب ہوئے۔ تین سال قبل الدوسری کو شرق الاوسط کے اشاعتی ہیڈ کوارٹرز لندن کا اسسٹنٹ چیف ایڈیٹر مقرر کیا گیا اور اکتوبر 2011ء میں الدوسری الاقتصادیہ کے چیف ایڈیٹر بن گئے۔

More Posts

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>