ہمارے ساتھ کوئی کھڑا نہیں ہوا سوائے ہمارے پہاڑوں کے : بارزانی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 30 اکتوبر, 2017
0

ہمارے ساتھ کوئی کھڑا نہیں ہوا سوائے ہمارے پہاڑوں کے : بارزانی

اپنے صدارتی اختیارات پارلیمنٹ کو سونپے اور کہا کہ وہ "پیشمرگ” کے ساتھ رہیں گے

کل رات دھوک میں مسعود بارزانی کی حمایت میں مظاہرین جمع ہیں (رویٹرز)

 

اربیل: "الشرق الاوسط”

      عراقی صوبہ کردستان کی پارلیمنٹ کی جانب صوبائی صدر مسعود بارزانی کے بھیجے گئے خط کو کل پڑھ کر سنایا گیا، جس میں انہوں نے اعلان کیا ہے کہ وہ یکم نومبر کے بعد صوبے کے صدر نہیں رہیں گے۔ انہوں نے ٹیلی ویژن پر خطاب کے دوران شدت کے جذبات کے ساتھ اپنے استعفی کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ کردوں نے اپنے صوبے کے باہر ان کے مستقبل کے بارے میں ان کے حق کی حمایت میں کسی کو بھی کھڑے نہیں پایا۔

        بارزانی نے کہا: "کردستان کی آزادی کے لئے 3 ملین ووٹوں نے ایک تاریخ رقم کی ہے جسے مٹایا نہیں جا سکتا”۔ انہوں نے مزید کہا: "ہمارے ساتھ کوئی کھڑا نہیں ہوا سوائے ہمارے پہاڑوں کے”۔ (۔۔۔)

      پارلیمنٹ کے نام پیغام میں بارزانی نے کہا کہ وہ یکم نومبر کے بعد صوبائی صدارت کے منصب پر ہرگز نہیں رہیں گے۔ انہوں نے مزید کہا "میں پارلیمنٹ سے اجلاس منعقد کرنے کا مطالبہ کرتا ہوں تاکہ وہ صوبہ کردستان کے صدر کے منصب اور ان کی ذمہ داریوں کے خلا کو قانونی طور پر پورا کرے اور اس امر کا حل کرے”۔ انہوں نے زور دیتے ہوئے کہا کہ وہ پیشمرگ افواج میں ایک جنگجو کی حیٖثیت سے باقی رہیں گے اور کردستان کی کامیابیوں کو بچانے کے لئے کام کو جاری رکھیں گے۔

 

پیر – 10 صفر 1439 ہجری – 30 اكتوبر 2017ء  شمارہ: [14216]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>