نیو یارک میں کچل کر ہلاک کرنے کا "دہشت گردانہ" حملہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 1 نومبر, 2017
0

نیو یارک میں کچل کر ہلاک کرنے کا "دہشت گردانہ” حملہ

مینہٹن میں ورلڈ ٹریڈ سینٹر کے قریب پیدل چلنے والوں کو کچلنے والی گاڑی (ا.ف.ب)

 

واشنگٹن: "الشرق الاوسط”

      کل امریکی شہر نیویارک میں مینہٹن میں ورلڈ ٹریڈ سینٹر کے قریب پیدل چلنے والوں کو کچلنے کے حادثے کا مشاہدہ کیا گیا۔ پولیس کا کہنا ہے کہ یہ ایک "دہشت گرد” کاروائی ہے۔

یہ حملہ کہ جس میں کم سے کم 6 افراد ہلاک اور 11 زخمی ہوگئے ہیں، یہ تنظیم "داعش” کی طرف سے مغربی ممالک میں ذمہ داری قبول کئے گئے دیگر حملوں سے مماثلت رکھتا ہے۔ (۔۔۔)

      "واشنگٹن پوسٹ” کے مطابق یہ حادثہ 11 ستمبر 2001 میں ہونے والی ہلاکتوں کی یادگار سے چند قدم کے فاصلے پر ایک سکول و کالج کے قریب ہوا۔ (۔۔۔)

 

بدھ – 12 صفر 1439 ہجری – 01 نومبر 2017ء  شمارہ: [14218]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>