"الشرق الاوسط" کی طرف سے کاتالونیہ کے پرسکون ہونے پر حیرانگی - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 1 نومبر, 2017
0

"الشرق الاوسط” کی طرف سے کاتالونیہ کے پرسکون ہونے پر حیرانگی

کاتالونیہ کے صدر کارلس پوچیمون کل بروکسل میں (ا.ب)

 

بارسلونا: نجلاء حبريري

      ہسپانوی حکومت کی جانب سے کاتالونیہ پر براہ راست حکمرانی کے نفاذ کے دوسرے روز ہی بارسلونا شہر پرسکون نظر آنے لگا ہے، اور یہ اس حقیقت سے مطابقت نہیں رکھتا کہ یہ وہی اس صوبے کا دارالحکومت ہے جہاں شدید دھندلے بحران کا سامنا ہے۔

      سرکاری ملازمین نے علیحدگی پسند یونین کی طرف سے ہڑتال کی کالوں کا جواب نہیں دیا اور ہسپانوی عدلیہ کی جانب سے (54 سالہ) صوبائی صدر کارلس پوچیمون کے خلاف مقدمہ چلانے کے فیصلہ کے بعد "سیکورٹی وجوہات” کی بنا پر ان کے بروکسل جاتے ہی علیحدگی کے لئے مظاہرے بند ہوگئے۔

      تاہم، شاہراہوں کے عارضی طور پر پرسکون ہو جانے سے سیاسی بحران میں کمی نہیں آئی جو کہ کاتالونین افراد میں علیحدگی کے قضیے میں اختلاف رائے کی بنا پر پایا جاتا ہے۔ ایک ٹیکسی ڈرائیور خافییر ڈی سانتوس نے "الشرق الاوسط” سے کہا کہ وہ نہیں جانتے کہ کس کی حمایت کی جائے”۔ (۔۔۔)

 

بدھ – 12 صفر 1439 ہجری – 01 نومبر 2017ء  شمارہ: [14218]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>