شامی مخالف گروپ کی کانفرنس 22 نومبر کو :ریاض - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 14 نومبر, 2017
0

شامی مخالف گروپ کی کانفرنس 22 نومبر کو :ریاض

شام کے جنوبی علاقوں سے ایران کو دور رکھنے کا روسی عزم – اور کرد تیل کے کنویں پر کنٹرول کر رہے ہیں

کرد عرب "شامی ڈیموکریٹک فورسز” کی ایک گاڑی سے میزائل راکٹ داغا جا رہا ہے

رياض – لندن: "الشرق الاوسط”

      کل ریاض نے رواں ماہ کی 22 تاریخ سے 24 تاریخ کے مابین شامی مخالف جماعتوں کے وسیع تر اجلاس کہ میزبانی کے عزم کا اعلان کیا ہے، تاکہ ان میں وحدت پیدا کی جائے اور اقوام متحدہ کی زیر نگرانی جینوا میں براہ راست مذاکرات کے لئے ایک مشترکہ وفد تشکیل دیا جائے۔

      سعودی عرب کی نیوز ایجنسی (واس) نے کل کہا ہے کہ شامی مخالف گروپوں کی طرف سے ریاض کے شہر میں وسیع تر اجلاس کے انعقاد کے مطالبہ پر یہ کیا جا رہا ہے جسکا مقصد اطراف میں باہمی قربت لانا ہے۔ (۔۔۔)

      دوسری جانب، ماسکو نے واشنگٹن کے ساتھ شام کے جنوبی علاقوں سے ایران اور "حزب اللہ” کو دور رکھنے کے عہد کا انکار نہیں کیا ہے۔ (۔۔۔)

      اسی ضمن میں، کرد عرب "شامی ڈیموکریٹک فورسز” نے تنک نامی تیل کے کنویں پر کنٹرول حاصل کرنے اور دریائے فرات کے مشرق میں "داعش” کے 19 عناصر کو ہلاک کرنے کا اعلان کیا ہے، جبکہ دھماکے سے اس کے ساتھ والا شہر دیر الزور شہر لرز اٹھا۔ علاوہ ازیں حلب کے شمال میں اتارب کے شہر پر بمباری سے درجنوں شہری ہلاک و زخمی ہوگئے ہیں۔

 

منگل – 25 صفر 1439 ہجری- 14 نومبر 2017ء  شمارہ: [14231]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>