سعودی عرب میں فلموں کا دور لوٹ آیا - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 12 دسمبر, 2017
0

سعودی عرب میں فلموں کا دور لوٹ آیا

تقریبا 4 دہائیوں تک بن رہنے کے بعد ۔۔۔ 90 دن کے اندر لائسنس

"آراموکو” ٹیلی ویژن کمپنی کی ایک آرکائیو تصویر جب یہ مشرقی سعودی عرب میں گذشتہ صدی کی ساٹھ کی دہائی میں عوام کو فلم پیش کرتی تھی۔

رياض: بدر الخريف ، ايمان الخطاف

       کل سعودی عرب میں فلموں کی نمائش اور اس شعبہ میں داخلہ لینے کے خواہاں لوگوں کے لئے لائسنس جاری کرنے کی منظوری دے دی گئی ہے۔

      آڈیو اور ویڈیو ذرائع ابلاغ کی جنرل اتھارٹی کے بورڈ آف ڈائریکٹر نے وزیر ثقافت و ذرائع ابلاغ ڈاکٹر عواد العواد کی زیر صدارت کل اپنے اجلاس کے دوران سعودی عرب میں فلموں کی نمائش کے خواہشمند افراد کے لئے لائسنس کے اجراء کی منظوری دی ہے۔ منصوبے کے مطابق عوامی جگہوں ہر آڈیو اور ویڈیو نمائش سے متعلق خصوصی قواعد و ضوابط کی تکمیل کے بعد 90 روز کے اندر لائسنس جاری کر دیا جائے گا۔ (۔۔۔)

 

منگل – 24 ربيع الأول 1439 ہجری – 12 دسمبر 2017ء  شمارہ: [14259]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>