سعودی عرب کا، ایران پر قطیف میں دہشت گردی کی حمایت کا الزام - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 26 دسمبر, 2017
0

سعودی عرب کا، ایران پر قطیف میں دہشت گردی کی حمایت کا الزام

قاضی الجیرانی کو اغوا کر کے گڑھے میں پھینک کر گولی مار دی گئی

 

ریاض: نایف رشید – دمام: علی قطان

       کل سعودی عرب نے ایران پر الزام عائد کیا ہے کہ وہ (مملکت کے مشرق میں) قطیف میں دہشت گردوں کی حمایت کر رہا ہے۔ یاد رہے کہ یہ بیان قطیف میں محکمہ اوقاف و وراثت کے قاضی محمد الجیرانی کی لاش ملنے کے باقاعدہ اعلان کے وقت دیا گیا ہے۔

      وزارت داخلہ میں سیکورٹی ترجمان میجر جنرل منصور ترکی نے وضاحت کی ہے کہ ایران، دہشت گردی کی پشت پناہی کرنے والے ممالک کی منصوبوں پر عمل درآمد کے لئے ان کے نمائندے کے طور پر دہشت گرد جماعتوں کی حمایت کرتا ہے۔ (۔۔۔)

      قاضی الجیرانی کے مقدمے میں میجر جنرل ترکی نے کہا کہ سیکورٹی ادارے کو حاصل ہونے والی معلومات میں تصدیق کی گئی ہے کہ قاتلوں نے انہیں ایک ویران زرعی فارم کے ایک گڑھے میں گرا کر انہیں گولی ماری گئی ہے۔ (۔۔۔)

 

منگل – 8 ربيع الثاني 1439 ہجری – 26 دسمبر 2017ء  شمارہ: [14273]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>