شمالی سیناء؛ کھیتوں میں بارودی سرنگ اور تباہ شدہ اسکول - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: پیر, 8 جنوری, 2018
0

شمالی سیناء؛ کھیتوں میں بارودی سرنگ اور تباہ شدہ اسکول

یہاں کے رہائشی "داعش” کے ساتھ جنگ کی آگ میں زندگی گزار رہے ہیں، "الشرق الاوسط” کی رپورٹ

بچے شمالی سیناء میں ایک تباہ شدہ اسکول کے پاس سے گزر رہے ہیں ("الشرق الاوسط”)

 

شمالی سیناء (مصر): "الشرق الاوسط”

      کھیتوں میں بارودی سرنگیں، تباہ شدہ اسکول اور بنیادی سہولیات معدوم۔۔۔ یہ مصر کے علاقے شمالی سیناء کے رہائشیوں کی روز مرہ کی زندگی کا عنوان ہے۔ "الشرق الاوسط” کی علاقائی رپورٹ کے مطابق "داعش” کے خلاف جنگ کی آگ کے زیر سایہ زندگیاں گزارنے والے لوگوں کی حالت زار یہ ہے۔(۔۔۔)

      الجورہ نامی علاقے کے پچاس سالہ کسان الحاج علی محمد نے بتایا کہ دہشت گردوں پر حملوں کے باعث انہیں بار بار بجلی کے منقطع ہونے کی دقت سے گزرنا پڑتا ہے۔ (۔۔۔)

      سیناء کے ایک اور کسان نے نشاندہی کی کہ اسے اور اس کے دیگر ساتھیوں کو "داعش کے عناصر” کی طرف سے دھمکیاں دی گئی ہیں اور اسکے ذاتی "زیتون اور آڑو کے باغات میں جانے اور پھل توڑنے سے منع کیا گیا ہے، جس کی وجہ وہاں بارودی سرنگیں اور دھماکہ خیز مواد ہیں”۔ (۔۔۔)

 

پیر – 21 ربيع الثاني 1439 ہجری – 08 جنوری 2018ء  شمارہ: [14286]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>