قطر کا قرض "بارکلیز" کے مستقبل کے لئے خطرہ - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 13 فروری, 2018
0

قطر کا قرض "بارکلیز” کے مستقبل کے لئے خطرہ

سینکڑوں کمپنیوں نے دوحہ میں اپنا کام بند کر دیا۔۔۔ اور پیداوار میں کمی کا اعلان

 

لندن: "الشرق الاوسط”

       برطانوی بینک بارکلیز نے "قطری سرمایہ کاروں” کو دیئے جانے والے قرضوں پر اپنے مستقبل کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔ کل برطانیہ میں سنگین فراڈ کے جرائم سے نمٹنے والے آفس نے رسمی طور پر بینک کے آپریشنل بازو پر "غیر قانونی مالی امداد” کا چارج لگایا ہے۔ (۔۔۔)

      دوسری جانب، قطر کی حکومت کی جانب سے رپورٹ ظاہر ہوئی ہے جس میں گذشتہ جنوری کے دوران سینکڑوں کمپنیوں نے تجارتی سرگرمیوں کو بند کر دیا ہے اور اس کے ساتھ غیر ملکی سرمایہ کاری کے تناسب میں بھی کمی آئی ہے۔ (۔۔۔)

      علاوہ ازیں، اتوار کے روز "سٹینڈر اینڈ بورڈ” ایجنسی نے قطر کی درجہ بندی "+AA –a-1” درج کی ہے۔ (۔۔۔) ایجنسی نے مزید کہا ہے کہ قطر کی درجہ بندی کم ہوسکتی ہے اگر آخر میں اقتصادی اثرات جغرافیائی سیاسی خطرات پر قابو پا لیتے ہیں، جیسا کہ ابھی ایجنسی کو امید ہے۔

 

منگل – 27 جمادى الأولى 1439 ہجری – 13 فروری 2018ء  شمارہ: [14322]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.