خادم حرمین اور پوٹن شامی بحران پر تبادلہ خیال کر رہے ہیں - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: جمعرات, 15 فروری, 2018
0

خادم حرمین اور پوٹن شامی بحران پر تبادلہ خیال کر رہے ہیں

شاہ سلمان روسی وزیر توانائی کے ساتھ "تیل کی مارکیٹ میں توازن کی بحالی کے لئے” تعاون پر بات چیت کریں گے

خادم حرمین شریفین کل ریاض میں روس کے توانائی کے وزیر کا خیر مقدم کرتے ہوئے (واس)

ریاض: "الشرق الاوسط”

      خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز نے کل روسی صدر ولادی میر پوٹن سے ٹیلی فونک رابطہ قائم کیا۔ اس دوران دونوں ملکوں کے مابین بہترین دو طرفہ تعلقات اور ان کے فروغ کا جائزہ لیا گیا۔ سعودی نیوز ایجنسی (واس) کے مطابق اس کے علاوہ بہت سے علاقائی و بین الاقوامی مسائل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

      شامی بحران کے بارے میں سعودی ایجنسی نے وضاحت کی ہے کہ شاہ سلمان بن عبد العزیز اور صدر پوٹن نے اس بحران کے سیاسی حل تک رسائی اور شامی عوام کے مصائب کو ختم کرنے کی کوششوں کی اہمیت پر زور دیا۔ (۔۔۔)

      دوسری جانب، کل ریاض کے یمامہ پیلس میں شاہ سلمان نے روسی وزیر توانائی الگزینڈر نوواک کا خیر مقدم کیا۔ ملاقات کے دوران سعودی عرب اور روس کے مابین تعلقات اور توانائی کے شعبہ میں ترقی کی خاطر دوطرفہ تعلقات کے فروغ کی راہوں کا جائزہ لیا گیا اور خاص طور تیل کی مارکیٹ کی بحالی کی خاطر پیداوری ممالک کے رہنماؤں سے تیل کے عالمی اسٹاک میں کمی لانے جیسے موضوع زیر غور آئے۔ (۔۔۔)

 

جمعرات – 29 جمادى الأولى 1439 ہجری – 15 فروری 2018ء  شمارہ: [14324]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>