اہل غزہ کا قطر کے سفیر پر حملہ ۔۔۔ اور "اسکی امداد" - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 20 فروری, 2018
0

اہل غزہ کا قطر کے سفیر پر حملہ ۔۔۔ اور "اسکی امداد”

عباس آج سلامتی کونسل میں ہیلی کا سامنا کریں گے

 

رام اللہ: کفاح زبون

      فلسطین کے شہر غزہ کے الشفاء ہسپتال میں قطر کے سفیر محمد العمادی کی پریس کانفرنس کے اختتام پر فلسطینیوں نے ان پر حملہ کر دیا۔ (۔۔۔)

      ذرائع نے "الشرق الاوسط” کو بتایا کہ غزہ سیکٹر میں ہسپتال کے اداروں میں صفائی کرنے والی کمپنیوں کے ملازمین؛ جنہیں 5 ماہ سے تنخواہ نہیں ملی، وہ العمادی کے اس بیان پر غضباک ہوگئے کہ ان کے ملک کا ان کی تنخواہوں سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ چنانچہ انہوں نے سفیر پر جوتوں اور دیگر اشیاء سے حملہ کر دیا اور بعد میں سیکورٹی افراد انہیں اس جگہ سے نکالنے میں کامیاب رہے۔

      دوسری جانب، آج فلسطینی صدر محمود عباس کا سلامتی کونسل میں امریکی سفیر نیکی ہیلی کا سامنا کئے جانے کا انتظار کیا جا رہا ہے، جہاں وہ ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے خلاف دھمکی آمیز خطاب کرنے والے ہیں۔

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>