فوجی اور سویلین تقرری کے لئے سعودی شاہی فرمان - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 27 فروری, 2018
0

فوجی اور سویلین تقرری کے لئے سعودی شاہی فرمان

وزارت دفاع میں ترقی ۔۔۔ اور لیبر کے نائب وزیر کی دستاویز پر منظوری

خادم حرمین شریفین کل ریاض بین الاقوامی انسانی حقوق کانفرنس کی افتتاحیہ تقریب کے دوران (واس)

 

ریاض: "الشرق الاوسط”

      خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبد العزیز نے کل ملک کے کئی سینئر عہدیداران کو مہلت اور تقرری سے متعلق شاہی فرمان جاری کئے۔ (۔۔۔)

      اس شاہی فرمان میں وزارت دفاع میں قومی دفاعی حکمت عملی کے مطابق ترقی دینے کی دستاویز کی منظوری بھی شامل تھی، جس میں وزارت کے اسٹریٹجک ترقیاتی پروگرام کے ویژن اور ترقی کے لئے آپریشنل ماڈل بھی شامل ہیں۔ (۔۔۔)

      شاہی فرمان پر عمل درآمد کرتے ہوئے خاتون ڈاکٹر تماضر یوسف رماح کو بہترین درجہ کے تحت لیبر اینڈ سوسائٹی ڈیویلپمنٹ کی ڈپٹی وزیر مقرر کیا گیا ہے۔ حال ہی میں رماح کو لیبر اینڈ سوشل ڈیویلپمنٹ کی وزارت کی نمائندہ مقرر کیا گیا تھا، اور یہ سعودی عرب میں دوسری خاتون تھیں جو وزارت کی نمائندہ کے عہدہ پر متعین کی گئیں تھیں۔

 

منگل – 11 جمادى الآخر 1439 ہجری – 27 فروری 2018ء  شمارہ: [14336]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>