عباس کا "حماس" پر الحمد اللہ کو قتل کرنے کی کوشش میں ملوث ہونے کا الزام - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: منگل, 20 مارچ, 2018
0

عباس کا "حماس” پر الحمد اللہ کو قتل کرنے کی کوشش میں ملوث ہونے کا الزام

عباس گذشتہ جنوری میں فلسطینی مرکزی کمیٹی کے اجلاس کے دوران (ا۔ب)

 

رام اللہ: کفاح زبون

      فلسطینی صدر محمود عباس نے کل تحریک "حماس” پر الزام عائد کیا ہے کہ وہ وزیر اعظم رامی الحمد اللہ اور جنرل انٹیلی جنس کے ادارے کے سربراہ برگیڈیئر ماجد فرج کو گذشتہ ہفتے غزہ میں قتل کرنے کی کوشش میں ملوث ہے۔

      عباس نے فلسطینی رہنماؤں کے اجلاس کے دوران کہا کہ "الحمد اللہ اور فرج کو نشانہ بنانے کے واقعہ کو ہرگز نہیں بھلائیں گے اور اس حادثہ کے پیچھے حماس ہے”۔ انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے غزہ سیکٹر میں "ملکی قانونی اور مالی” اقدامات کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ (۔۔۔)

      عباس نے جارحانہ انداز میں تحریک "حماس” کے بارے میں کہا: "حماس کے ساتھ صلح کرنے کا جائزہ لینے کا نتیجہ الحمد اللہ اور فرج پر قاتلانہ حملے کی کوشش ہے”۔ (۔۔۔)

      "حماس” نے عباس کے الزامات کو مسترد کیا ہے اور اسے "مصالحتی معاہدے سے نکلنے” سے تعبیر کیا ہے۔ انہوں نے اپنے بیان میں الزام لگایا ہے کہ "وہ پلوں کو جلا کر تقسیم کو فروغ دینے والے کشیدگی کے موقف کو اپنا رہے ہیں”۔

 

منگل – 3 رجب 1439 ہجری – 20 مارچ 2018ء  شمارہ: [14357]
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>