امریکہ اور چین کے درمیان تجارتی معاہدہ پر دستخط کے لئے ایک جگہ کی تلاش

امریکہ اور چین کے درمیان تجارتی معاہدہ پر دستخط کے لئے ایک جگہ کی تلاش

جمعہ, 8 November, 2019 - 08:30
چین کے شہر شنگھائی میں یانگشن پورٹ پر کنٹینرز کے منظر کو دیکھا جا سکتا ہے(رائٹرز)
        حالیہ دنوں میں امریکہ اور چین کے درمیان ہونے والے تجارتی معاہدہ پر دستخط کرنے کے لئے ایک جگہ کی تلاش کرنے پر توجہ مرکوز کی گئی ہے اور اس کا مطلب یہ ہے کہ دونوں فریقوں نے ابتدائی معاہدہ پر دستخط کرنے کے ساتھ آگے بڑھنے میں بڑی پیشرفت کی ہے اور پوری دنیا ایسا ہی توقع کر رہی تھی۔
       لندن میں رابوبینک کی کرنسی کی ماہر جین فولی نے کہا کہ مثبت خبروں کی وجہ سے مارکٹیں اپنے معمول کے مطابق سفر طے کر رہی ہیں اور مارکٹ میں اب اس بات کی تصدیق ہوگی کہ ایک ایسی جگہ ہے جہاں پہلے مرحلے کے معاہدہ پر دستخط ہو سکتی ہے اور انہوں نے مزید کہا کہ قیمتوں کے حساب سے پہلے ہی بہت ساری خوشخبریاں مل جگی ہیں اور جب تک ہمیں زیادہ نہیں مل پائے گا وہاں تھوڑی سی مایوسی ہوگی۔
        امریکہ اور چین اپنے اختلافات کو اس حد تک محدود کر رہے ہیں کہ اس ماہ تجارتی معاہدہ کے پہلے مرحلے پر دستخط کرسکتے ہیں لیکن الاسکا سے یونان تک مجوزہ مقامات متعدد ہیں۔
         امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے کہا کہ وہ ایوا میں چینی صدر ژی جنپنگ کے ساتھ معاہدہ پر دستخط کرسکتے ہیں اور یہ صوبہ ایسا جس کے ژی کے ساتھ تاریخی تعلقات ہیں اور اسے امریکی زرعی سامان سے چین کی بڑھتی ہوئی خریداری سے فائدہ ہوگا۔
جمعرات 10 ربیع الاول 1441 ہجرى - 07 نومبر 2019ء شماره نمبر [14954]

انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا