عراق ایران کی سرحد پر اپنی سرحدیں دوبارہ حاصل کر رہا ہے

عراق ایران کی سرحد پر اپنی سرحدیں دوبارہ حاصل کر رہا ہے

اتوار, 12 July, 2020 - 10:30
الکاظمی کو گزشتہ روز منڈالی بارڈر کراسنگ کے دورے کے دوران دیکھا جا سکتا ہے (اے پی)
عراقی وزیر اعظم مصطفی الکاظمی کے ایران کے ساتھ جزوی تجارتی تبادلے کے لئے منڈالی بارڈر آؤٹ لیٹ کے ایک اہم دورہ کے بعد  عراق نے گزشتہ روز ایران کے ساتھ اپنی سرحدی بندرگاہوں پر دوبارہ کنٹرول حاصل کرلیا ہے اور انہوں نے وہاں ایک تقریر میں اس بات پر زور دیا ہے کہ بندرگاہیں آج کے بعد بدعنوانوں کا ٹھکانہ نہیں بنیں گی۔

یہ اقدام سرحدی علاقوں میں بڑے پیمانے پر فوجی آپریشن اور ایران کے ساتھ ملنے والی سرحدوں پر برسوں کے انتظامی اور سکیورٹی انتشار اور وہاں ملیشیاؤں اور طاقتور جماعتوں کے کنٹرول کے بعد سامنے آیا ہے۔


ایک غیر معمولی اقدام کے تحت الکاظمی نے اپنی سیکیورٹی فورسز کو یہ اختیار دیا ہے کہ وہ "کسٹم کیمپس" کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف براہ راست گولیاں چلا سکتے ہیں اور انہوں نے کارکنوں اور ملازمین کے سامنے کہا ہے کہ ہم آج اور اس اہم نشست میں تمام بدعنوانوں کو امن وامان کی بحالی کے مرحلے کا آغاز کرنے کا پیغام بھیجیں گے اور یہ نہ صرف حکومت کے مطالبات ہیں بلکہ عوام کے مطالبات، سیاسی بلاکس اور معاشرتی سرگرمیوں کے مطالبات  ہیں۔۔ اور جو رقم نامعلوم دکانوں میں مختلف عنوانات کے تحت متعدد ضائع ہو رہی ہے ا باس کا زمانہ ختم ہو گیا ہے۔(۔۔۔)


اتوار 21 ذی القعدہ 1441 ہجرى - 12 جولائی 2020ء شماره نمبر [15202]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا