فرانس اور روس نے ایران سے کشیدگی برپا نہ کرنے کا کیا مطالبہ

فرانس اور روس نے ایران سے کشیدگی برپا نہ کرنے کا کیا مطالبہ

جمعہ, 12 February, 2021 - 14:00
ایرانی صدر حسن روحانی کو دیکھا جا سکتا ہے (اے ایف پی)
گزشتہ روز روس اور فرانس میں سے ہر ایک نے ایران سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ کشیدگی میں مزید اضافہ نہ کرے جبکہ ریاستہائے متحدہ امریکہ نے اس مہلت کا انکار کیا ہے جسے تہران نے پابندیاں ہٹانے کے سلسلہ میں طے کیا ہے۔

پیرس اور ماسکو نے بین الاقوامی جوہری توانائی ایجنسی کی اس رپورٹ کے ایک روز بعد تہران سے جوہری فائل میں ذمہ داری قبول کرنے کا مطالبہ کیا ہے جس میں اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ ایران نے دھاتی یورینیم کی تیاری شروع کردی ہے اور یہ 2015 کے معاہدے میں بتائی گئی اپنی ذمہ داریوں کو بتدریج ترک کرنے کی پالیسی میں تازہ ترین اقدام ہے۔ .


فرانسیسی وزارت خارجہ نے ایک بیان میں کہا ہے کہ مذاکرات کے حل کی تلاش کرنے کے لئے سیاسی جگہ کو محفوظ رکھنے کے مقصد سے ہم ایران سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ کوئی نیا اقدام اٹھانے سے گریز کرے جس سے صورتحال مزید خراب ہو جائے جبکہ روسی نائب وزیر خارجہ سیرگئے ریابکوف نے خبر رساں ایجنسی آر آئی اے نووستی کو بتایا ہے کہ ہم ان اقدامات کی منطق اور اس کی وجوہات کو سمجھتے ہیں جو ایران کو آمادہ کر رہی ہیں لیکن اس کے باوجود اپنے آپ پر کنٹرول کرنے اور ذمہ دارانہ انداز اپنانا ضروری ہے۔(۔۔۔)


جمعہ 01 رجب المرجب 1442 ہجرى – 12 فروری 2021ء شماره نمبر [15417]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا